לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

^נמנמ-מחשבות^




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

Monsoon טוקיו הוטל


אני חייבת לציין שזה שיר מעולה...

כמה אנשים פוסלים דברים רק בגלל חיצוניות זה עצוב...

שיר מדהים, גורם לי לחשוב.....

גורם לי לבכות..לרצות לחזור אליו , גורם לי לרצות לשכב לידו ללטף לו את השיער לנשק אותו.

להגיד לו שאני שומרת עליו ויידע שהכל יהיה בסדר...

אני רוצה שיחבק אותי

רוצה להגיד לו שאנחנו נעבור הכל ביחד, שנינו

when I lose my self I think of you

רוצה שהוא יגיד לי -וואו איזה עיינים ירוקות

רוצה לבכות לו ושהוא יחבק וירגיע

היינו אמורים להיות ביחד ...

עצוב לי לחשוב שכל זה כבר לא ייקרה...לא איך שאני רוצה לפחות

כואב לי שהוא כבר לא שלי...קשה לי להתמודד עם זה...מזלי שהוא פה לידי ועוזר לי..

זה כלכך מוזר שאני עוזרת לו להתגבר עליי והוא עוזר לי להתגבר עליו...

כנראה שהידידות לא תגמר...אבל אני רוצה יותר מזה...אני רוצה שזה יחזור להיות אני והוא בלי לשים על אף אחד אחר

אנחנו

ואנחנו כבר לא...=[

מוזר איך שהמצבי רוח שלי משתנים עם המוסיקה...

כנראה בגלל זה ההורים קוראים לי היפוכונדרית....

?well I'll get over it....dont I

נכתב על ידי ^פיצ^ , 17/8/2007 16:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ^פיצ^

בת: 32

ICQ: 275924971 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^פיצ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^פיצ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)