לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

^נמנמ-מחשבות^




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

תשובות לשאלון השבועי


הכי טוב-
לאכול פיצה עם החבר'ס וברקע מוסיקה שחורה מקפיצה...

הכי רע-
אונס. לא?

הכי כיף-
לקפץ, לישון, לאכול.

הכי טעים-
נשיקה ממישהו שאוהבים =]

הכי מגעיל-
קיא :P

הכי יפה-
אווו הרבה דברים והרבה אנשים..
לדוגמא
אחי הקטן!, ג'ונתן,וכו' וכו'

הכי מצחיק-
ג'ונתן עם מיכאל הרוסי, רז , אורן ובר =] =]
או
אין או...הם בעצם הכי מצחיקים...


הכי מוזר-
באמת לראות אנשים שאוכלים פלאפל עם שוקולד...
חשבתי שעובדים עליי

הכי כואב-
להפרד ממי שאוהבים...


הכי בלוג-
המון המון המון...

הכי שם-
מיכאל

נכתב על ידי ^פיצ^ , 16/8/2007 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמנמנ-קעקוע




אז עשיתי את זה

שלחתי הודעה שאני רוצה שייצרו איתי קשר...התקשרו ובגלל שהייתי רחוקה מהטלפון לא הספקתי לענות..

במזל חח

קודם כדאי שאני אדבר עם ההורים שלי, אז אני אעשה את זה היום בערב.

הם יודעים על הרצון שלי לעשות את הקעקוע הזה כבר שנתיים בערך...

ואני אעשה אותו...אני יודעת שאני אעשה אותו אני רק רוצה שהם יבואו איתי וישתפו פעולה כי חשובה לי דעתם.

אני רוצה שהם יבואו איתי לפגישת יעוץ,

אני צריכה לברר אם לוקחים שם בסטודיו כסף על סקיצות...

זה אמנם די רחוק אבל זה שווה את זה הייתי באתר שלו וראיתי סרטונים ותמונות של עבודות שלו

ואני חושבת שהוא מדהים, שמעתי עליו ביקורות נהדרות ואני באמת חושבת שזה המקום בשבילי.

חסכתי כסף וגם עבדתי הקיץ אז נדמה לי שכבר יש לי מספיק...

אני ממש ממש מקווה שיש לי מספיק :S

אבל אני לא אתפשר רק בגלל שאין לי מספיק כסף, אני אעבוד וארוויח עוד...אני חייבת חייבת חייבת את הקעקוע הזה.

אני עושה קעקוע של כנפיים בגב העליון.

אני עוד לא יודעת אם אני רוצה אותן קטנות או גדולות דקות או עבות...

אני רק יודעת

שאני רוצה אותן פרוסות מתוחות כמו ציפור בתעופה ...

אני מקווה שהשיחה תלך טוב היום בערב =]

wish me luck

נכתב על ידי ^פיצ^ , 16/8/2007 14:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמנמנמ


המממ

ב28 מפגש כיתתי...

מרגש (NOT)

הדבר היחיד המרגש הוא זה שאולי יהיו ילדים חדשים

וביניהם אני אמצא את אהבת חיי

או שלא...

בכל אופן...עשיתי צמות...כל הראש כואב לי וגם התחת לא זזתי 4 שעות  מהכיסא..!!

אבל אני מאושרת =]

נסגור את היום להיום =]

מחר לוקחת את הקטנים ליום כיף...

מחר יש לי חופש מהשלישיה -חופש חופש חופש>עד יום ראשון

בשבת יומולדת

כבר אמרתי שאני מאושרת ?
         


   

נכתב על ידי ^פיצ^ , 16/8/2007 00:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ^פיצ^

בת: 32

ICQ: 275924971 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^פיצ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^פיצ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)