לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

^נמנמ-מחשבות^




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

קצת עליי ...?


^נמנמנמ^

סאות'פארק

האוס!!

MTV BASE

היפהופ -גם מוסיקה וגם ריקוד

דברים טובים באים באריזות קטנות-בסוף אני אאמין בזה...

פיצה

שוקו

אייס לימונענע בקפה קפה

לרקוד...הכל!

ספרים-סטיבן קינג

אימה

פטיש בלתי מוסבר לכנפיים...

בצפר חקלאי-

החברים שלי-האמיתיים =]

 בע"ח -תוכים -קוקטליים (כנפיים כבר אמרתי ?)

ציור בעיקר בעפרון -קריקטורות

גרפיטי-להלן הכביש באורבן מוטו מיוזיק 2007

חולצות גזורות/הדפסים שווים שאני עושה בעצמי =]

מגמת תקשורת וספורט

ספורט ,ספורט ,ספורט...אפשר לחיות בלי זה ?

כבר אמרתי פיצה?!!?

שופינג-למרות כל הטומבוי שאני....

ציניות,סרקזם, אני מצחיקה...

לא מאמינה להרבה אנשים.

חברותית=]

ברייקדאנס

סקייטרים |RULZ|


"אם כולם אוהבים אותך, סימן שמשהו לא בסדר אצלך "

 

 

נכתב על ידי ^פיצ^ , 14/8/2007 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



gone-Chris Daughtry


Feeling like this could only mean
I'm sinking
Feeling like this could only mean
I'm sinking
Well I'm sinking...pull me out

Every time I see your clothes scattered out on the floor
I say I thought you would be home
You said you never would be Gone
Everytime I see the light not burning on the porch
I say I thought you would be home
You said you never would be gone
But you are, you are


Feeling overwhelmed, I take a dive
Into a once over filled but now empty place to hide
The day you turned on me is the day I died
And I've forgotten what it's like
And how it feels to be alive


Every time I see your clothes scattered out on the floor
I say I thought you would be home
You said you never would be Gone
Everytime I see the light not burning on the porch
I say I thought you would be home
You said you never would be Gone

I reach up to the sky
When nothing seems to go right
When nothing seems to go right for me


Every time I see your clothes scattered out on the floor
I say I thought you would be home
You said you never would be Gone
Everytime I see the light not burning on the porch
I say I thought you would be home
You never would be Gone
I thought you would be home
You said you never would be Gone
But you are

 

 

נכתב על ידי ^פיצ^ , 14/8/2007 20:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



א'-חיבוק הרגיש שבכיתי מבפנים


הוא היה אצלי עכשיו.... הייתי אמורה ללמד אותו לספרות אבל לא מצאנו את החומר...

ישבנו על המיטה...התחלנו לדבר על כל מיני נושאים מוזרים...כרגיל ככה אנחנו מוצאים שיחה על כל דבר...

ופתאום הגענו לדבר על מיצ' (X) ונהיה לי עצוב...הוא כנראה הרגיש שמשהו לא בסדר...

 בכיתי בפנים והוא הרגיש...יש בינינו קשר עמוק מסוג מסויים :S

הוא חיבק אותי

הוא חיבק אותי בדיוק החיבוק שהייתי צריכה...חיבוק שכלכך הרבה זמן לא קיבלתי...

חיבוק ממישהו שאוהב אותך...אוהב אותך אחרת...

חיבק אותי חזק וקרוב בלי להגיד מילה

רק חיבק אותי וליטף לי את הפנים כמו אומר- אל תדאגי יהיה טוב...אני פה בשבילך

האם זה מפריע למיצ' ? לא יודעת גם כבר לא כלכך אכפת לי...

אני לא יודעת אם אני וא' נהיה ביחד...כי אנחנו לא מתאימים, אבל טוב לדעת שעדיין רוצים אותך...

אני מניחה שהוא בחיים לא יגיד לי לא אם אני ארצה ממנו משהו בסגנון...

אבל אני לא כזאת...מצאתי לי זמן להיות ילדה טובה...

אני שונאת להיות הילדה הטובה ....לפעמים נמאס לי לעזור לכולם, לפעמים נמאס לי תמיד לחייך, לפעמים נמאס לי להגיד לכולם שהכל יהיה בסדר.

נמאס לי שסומכים עלי, אני פוחדת לאכזב.

אני משתדלת תמיד להיות בסדר עם כולם ובסוף אני מרגישה לא מרוצה כאילו פספסתי משהו.

לפחות קיבלתי חיבוק,חיבוק שכבר הרבה זמן לא קיבלתי, חיבוק של אהבה אחרת שאומר שהכל יהיה בסדר.

נכתב על ידי ^פיצ^ , 14/8/2007 20:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ^פיצ^

בת: 32

ICQ: 275924971 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^פיצ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^פיצ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)