לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The rain is my friend-its simple and clear


You Laugh Because I am DIFFERENT I Laugh Because You all The SAME


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

עיצוב חדש !+תמונות של my momy




~LSD~

חחחחחחחחחח...
סתם נירא לכם..אני וסמים זה לא הולך בייחד!
אני באצמי כמו סם...ממכרת כבר מהפעם הראשונה =]



אז..כמובן כרגיל מלא מלא דברים
  •  מלא מלא הופעות בת"א של הלהקה
  • 3 הופעות של להקת ה היפ-הופ שלי
  • ציונים ממש טובים וגם כמה שהם לא משהו
  • חולה (חום 38)

  • צילומים(היה ממש אחלה דווקה היה אחד הפרוייקטים החזקים )
  • מחזור ><"(אופסי ניפלת ליXD )
ועוד מלא שאנני יכולה להיזכר הרגע כי מצבי ממש קשה
אני חולה עדיין...מרגישה ממש מסטולה..יעני אש כזה...

בטחלס אני ממש מתקדמת בחיים ואני הולכת בדרך הנכונה
ומאחלת לכול אחד לימצוא את דרכו הישרה בחיים =]


(זה משהו ממש חמוד)

טוב נו העידכון הזה ממש קצר - קצר...
 
And here is the best of the bests moms ever!






She's blood, flesh and bone
no tucks or silicone
She's touch, smell, sight, taste and sound
but somehow I can't believe
that anything should happen
I know where I belong
and nothing's gonna happen, yeah.

Cause she's so high, high above me, she's so lovely.
She's so high, like Cleopatra, Joan of Arc or Aphrodite
Do, do, do, do do
She's so high, high above me.

A first class and fancy free,
she's high society,
she's got the best of everything.
What could a guy like me ever really offer?
She's perfect as she can be,
why should I even bother - Aha

Cause she's so high, high above me, she's so lovely
she's so high, like Cleopatra, Joan of Arc or Aphrodite
Do, do, do, do do
she's so high, high above me

She comes to speak to me,
I freeze immediately,
cause what she says sounds so unreal,
Somehow I can't believe,
that anything should happen
I know where I belong
and nothing's gonna happen, yeah ah ah

Cause she's so high, high above me, she's so lovely
she's so high, like Cleopatra, Joan of Arc or Aphrodite
Oh yeah ah ah
she's so high, high above me, oh yeah

ותמונה שלי לבסוף:


נ.ב. עיצוב חדש,תגידו מה דעתכם =]
נכתב על ידי , 5/11/2009 20:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 16

ICQ: 224346666 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXoxNeSTeAxoX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XoxNeSTeAxoX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)