לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The rain is my friend-its simple and clear


You Laugh Because I am DIFFERENT I Laugh Because You all The SAME


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

עידכון+תמונות ואני אני מאוהבת !



WOHOOOOOOOOOOO



חזרתי ובגדול!
אל תגידו שלא...XD

עבר עליי די הרבה והסקתי מסכנות לא כול אדם יודע לישמוח בישביל האחר
אם אותו האחר יותר מצליח מימנו באיזשהו תחום ואחריי זה מעשים אותו בשקר...=[
אבל לאומת זואת לא אמור להיות איכפת לי מיזה ...
אז לא איכפת לי כי כול מי שלא מאמין חבל עליו ...כי על הזיין שלי
אני בן אדם שמטעין את כולם באנרגייה שלי
כמו סמים שממכרים ואי אפשר בילעדיהם!
ואו..איזה קפיצה באגו שלי!גאד!
טוב בחזרה למציאות...

דאמ...אני עוד הפעם חוזרת לקטע של הEMO
לא זה לא תקופה רע ביכלל אבל כבר עברתי אותה..אני שוב מתחיךה לישמוע EMO CORE
חזרתי לפוני המפגר שהיה לי לאיפור...
אוף..נו באמאת נסטיה עד שהחלטת סוף סוף להיות טיפה יותר נשית !



טוב נו כולכם כבר יודעים שהכול טוב ויפה אצלי...
אבל אף פעם לא שאלתם למה?
כי אני בניתי לעצמי את המציות שלי -כול העולם שמסביבינו זו ההשקפה של העום הפנימי שלנו
מכאן אפשר להגיד שאנחנו יוצרים לעצמיינו את המציות שלנו...
עמוק ביותר...=]
טוב ובזרוזות לתמונות





אני גופר מנצור ואביב למטע




אני כיתה ז'




השנה על המיטה של גיא




אייל יעל יוליה אני ואביב





בומבי נועם ומי





שני ואני




אביב אלון אני ומנצור


                                        

תהל מנצור גופר גיא ואני




ואי את התמונה הזאת אני הכי אוהבת-גאד כמה שהיהתי מאושרת פה!




כמה זמן עבר והינא אני מאושרת ושמחה ...ואף אחד לא יפיל אותי ולא את ורצונות שלי =]]]
נ.ב.
אני מנסה חעצב תבלוג מחדש יש הצאות למישהו....





זואת תמונה באמת יפה!






אאא... וכפי שאמתרתי שאני מאוהבת זה נכון...



אני מאוהבת בחיים שלי!




ת-ג-י-ב-ו-!
נכתב על ידי , 17/12/2009 01:01  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של XoxNeSTeAxoX ב-15/1/2010 18:33



Avatarכינוי: 

בת: 16

ICQ: 224346666 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXoxNeSTeAxoX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XoxNeSTeAxoX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)