לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ספרייט (=


פשוט ספרייט x3 .

Avatarכינוי:  דניאלל המללך ! . XD

מין: זכר

ICQ: 252324105 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שאללון עצמי (:


שאלון עצמי :)

שמך:דניאל
גיל:10 וחצי
תאריך לידה: בשביל מה?
קרמבו או גלידה:גלידה וקרמבו (:
עובדה מעניינת שלא ידעתם עלי: אממ .. אין לי
עונה אהובה: קיץ!1 חופש ברור (:
מאכל אהוב:המבורגר וציפס , ואני לא שמן.
אם הייתי חיה, איזה חיה הייתי: מלך האריות XD
הכישרון שלי:לעצב יפה , להיות חכם והגיוני .
הבדיחה הכי טובה ששמעתי:בדיחה? לא יודע..
שיר אהוב: כולם!
זמר/להקה אהוב/ה: לא יודע..
המתנה הכי שימושית שקיבלתי ליום הולדת: לא זוכר , קורקינט על מנווע 50 קמ''ש [ לא חוקי!! ]
המתנה הכי יפה:של כולם , העיקר הכוונה.
המתנה הכי קטנה:העיקר הכוננה!
לרוב, אני בוכה כש... משהו קורה למשפחה שלי..
מי מצחיק אותי? כל החברים + המשפוחה שלי .
מה יש לי על דלת החדר?צבעתי אותה ללבן , וכל מיני ציורים שהכנתי
יש לי שיער ארוך/קצר: קצר
הסיגנון לבוש שלי, זה : קול!
מי/מה מעצבן אותך : רפאל אמינוב הקקי XD
החטיף המועדף עליך:במבה , תפוציפס
להשאר בבית או לצאת החוצה:להשאר
כוכב נולד או נולד לרקוד?כוכב נולד
סרט אהוב:ממלכת טראתיה
מה אתה הכי אוהב ללבוש:טריקוים
ומה אתה לובש עכשיו?חולצת טריקו ומכנסXD
החלום שלך:זה להיות טוב במחשבים (:

מחר עוד שאלון..
גיבו (:

הוספתי גם  שלט אסור לפרסם..
קטגורית רשימה חדשה " שאלונים "
קטגורית רשימה " אנשים חושבים שאני "
קטגורית רשימה" מעלית"
שיניתי את הכותרת רשימה לאוהב ושונא ל 3> , 3 \ >
הוספתי בסוף כפתור של בובספוג חמוד.
וכותרת רשימת " הקוראים שלי " התחלפה ל קוראים ולא מגיבים D:
גיבו על הכלל!! S:
השקעתי

נכתב על ידי דניאלל המללך ! . XD , 8/10/2007 17:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איבוש ב-5/11/2007 20:17
 



עייצווב חדש + חודש חדש + פוסט חדש למטה ^^


עיצוב חדשש ( +
מוזזזמנים להההגייב !

פוסט לממטה להגיב שם , ופה על העיצוב XD
תגווובוות ?

נכתב על ידי דניאלל המללך ! . XD , 7/10/2007 08:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאלל המללך ! . XD ב-8/10/2007 02:24
 



וואוו וואו !


ספרייט
חודש חדש ^^

לא עידכנתי לא עידכנתי \=
פויה?! D:

כן לא עידכנתי , מצטעער!
היום הראשון לבצפר , אווף !
לא הלכתי כי לא התעוררתי .
ביאוס או לא ? D: ,

נמ נמ , לא יעניין אבל באלי \=
השתפפרתי בפוטושופפפפפפפ XD


זה סט לטיפו [ מי שמכיר ]
מוזמנים להגיב על זה (:

רציתי לאחל מזל טוב , והמון הצלחה , לבלוג של דניאל (:
כדי להגיע לבלוג של דניאל לחצו פה
חיחיחי (: תכנסו ( +

אז שתדעו לכם שמעכשיו אני יעדכן מתי שהיה לי זמן ,
ומתי שיצא לי . כמה תגובות שתגיבו , עם זה הרבה אז ..
אני יעדכן מהר , זה כשור אלייכם (: ,
תגובות?

נכתב על ידי דניאלל המללך ! . XD , 7/10/2007 04:48  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאלל המללך ! . XD ב-8/10/2007 19:33
 





1,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאלל המללך ! . XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאלל המללך ! . XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)