לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ספרייט (=


פשוט ספרייט x3 .

Avatarכינוי:  דניאלל המללך ! . XD

מין: זכר

ICQ: 252324105 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

חוופש !


ספרייט (x
חוווווופש! !
חווווווופש !!!!!!!!
חוווווווופששששששששששששש !
יא , הוצצאתי אתתתתתזה XD

פוסט זה זהו פוסט חופר מתמיד .
המשך שיעמום נעים

כן אני יודע שעידכנתי לא בשעה 8
כמו כל יום , כי יש יום כיפור...
מביננים ? אני לא אוכל לגעת במחשב ..
כי אני עוד מעט הולך לקנות אופניים חדשים!
יאאא ! איזה כיף לי , אני יקח אופני הרים לדעתי .
שעושות 360 .. וכיסא נווח לא מצוק'מק כזה !
יד ראשונה מהחברה שללדעתי יעללה 250 ככה ?
טוב יש לי אופניים מכיתה א' , אני כבר בה' ..
כבר גדלללתי . XD
חעע , טוב אז אני קוונה .. ,

רציתי לשאול .. גמאתם קונים השנה אופניים ?

האם אתם צמים [ אני לא רק באחרי הבר מצווה שליי ! ] ?
עננו עם באללכם ,

היום המוורה ה * צונזר * שליי  הוציא אותי .
לא המחנכת , המורה! ל " זה''ב ח " - זהירות בדרכים חרא XD
חח .. (: , יאו משעמם כ"כ , \ =

אז זהו זה סוף המגילה !! 1 תודה למי שקרא .

ומי שללא , לא צריך P =
אהההה! קראתם !!!!!!!!!!!1

גייבו בבקשה ! בפוסט הקודם השקעתי ממש , ולא הגבתם!
דנניאל .

נכתב על ידי דניאלל המללך ! . XD , 20/9/2007 14:14  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאלל המללך ! . XD ב-7/10/2007 04:42



1,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאלל המללך ! . XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאלל המללך ! . XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)