לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

האושפיזין שלי


חשבתי על זה קצת, ויש כמה דמויות טלוויזיוניות שהייתי שמחה לארח בסוכה הווירטואלית שלי:

 

ישראל אהרוני - כדי שיבשל אוכל טוב לכולם.

 

בכרך ("המקום") - בשביל הדרינקים.

 

פיבי ("חברים") - בשביל הצד המוזיקלי (smelly cat, smelly cat)

 

ג'ורג' קוסטנזה ("סיינפלד") - שיהיה על מי להתעווז או איך שלא כותבים את זה. יהודי חננה, בקיצור.

 

ויק מאקי ("המגן") - כדי שיספר לי סיפורים לתוך הלילה.

 

בריאן קיני ("הכי גאים שיש") - כדי שיהיה על מה להסתכל, וכדי שיספר לי סיפורים לתוך הלילה (אבל לא אותו לילה של ויק).

 

רק פתחתי את הפה, וגייל הארולד המסכן עבר תאונה קשה. לפחות ככה גיליתי שהוא מככב ב"עקרות בית נואשות"

Gale Harold was in critical condition yesterday after the “Desperate Housewives” actor crashed his motorcycle the day before, a hospital spokeswoman said. Harold was awaiting further tests at USC Medical Center, Adelaida De La Cerda said. She gave no further details on his injuries. Publicist Nancy Seltzer said yesterday that Harold fractured his shoulder, and “Housewives” creator and executive producer Marc Cherry said he apparently has swelling on the brain but is expected to recover over the next two weeks.

 

שי שיטרית ("האח הגדול") - נראה לי שהוא יידע לפתח שיחה עם ויק מאקי.

 

איאן רייט ("כוכב הלכת שלנו") - המנחה המופרע של תוכנית הטיולים הכי טובה בשנים האחרונות. אני תמיד שמחה לכמה טיפים וחוויות.

 

יפעת והודיה ("סרוגים") - כדי שלא שיגידו שאני מזמינה רק בחורים, וכדי שתהיה קצת יהדות בסוכה.

 

איזי סטיבנס ואלכס קרב ("האנטומיה של גריי") - אנשים יפים מסביב זה אף פעם לא מזיק.

 

 

* אני צריכה לחשוב על עוד כמה, יש רעיונות?

נכתב על ידי , 13/10/2008 16:22  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של uklgbievxwh ב-17/2/2013 10:30



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)