לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

אחותי הצולעת


האחות הקטנה של האח הגדול, שני 22:30, ערוץ ביפ

 

לא יותר מתוכנית רדיו, שלא לומר לא יותר מפינה בתוכנית רדיו – זה מה שיש ל"אחות הקטנה של האח הגדול" להציע לצופיה שהגיעו עד לערוץ הנישה ביפ. אולי זה מה שאוהבים בערוץ, אולי זה מה שהתקציב מאפשר, בכל מקרה, מדובר בלא יותר מתזכורת דלה לימיה של שרון קנטור בערוץ 3 (מי אמר "יציאת חירום" ולא קיבל), ועוד בלי החתרנות.

אתמול התארח בתוכנית זוהר ישראל, שלמיטב הבנתי היה כתב של גיא פינס, עשה גיחת שלוש שניות לערוץ 10 וחזר לגיא פינס לקראת העונה החדשה שתעלה בתחילת נובמבר. יחד עם המנחה אפרת אברמוב, הוא קישקש על עלילות דיירי הווילה של "האח הגדול" מאז נודע לנו – אך לא להם, למעט ליאון ובובלילה - על הצטרפות ארבעת הדיירים החדשים.

ישראל, שקוטלג כאחד הפרידמנים (שנואי נפשה של הבובלילה), הזכיר את הסטאר קוואליטי של ליאון (עלייה רוסית א'), ואברמוב הזכירה שההתלהבות של אינה (עלייה רוסית ב') מהג'קוזי מיותרת כי יש לה הרבה כאלה "איפה שהיא עובדת". בהמשך שאלה אברמוב מדוע לא הביאו לליאון עוד בחור גיי, וישראל טען שהעם לא ערוך לזה. אין ספק שהבובלילה כן ערוכה: בקטע ה-VTR שהוקרן היא מיהרה לברר באיזה צד של העולם מתנהל יוני החתיך. ליאון שוב יצא מאוכזב.

קטעי ה-VTR (וידיאו) מהווילה הם בעיה ב"אחות הקטנה", מפני שלרוב הם זהים באיכותם לאלה של ערוץ 20 – צילום לא משהו, וסאונד זוועות. יש גם ניסיון מאולץ לייצר אקשן סביב הקטעים, אבל הוא נכשל בגדול. כנראה שאת הקטעים המשובחים שומרים לערוץ 2. בקיצור, הדבר היחיד שעוד מצדיק את קיומה של התוכנית, לא ממש עונה על הציפיות.

בחזרה לאולפנצ'יק ולספה הקטנטנה שבמרכזו: שני הדיירים הנוספים מאובחנים באמצעות "חגית, 43, אשת שופט", ו"השרירן הוא התולי חתלתולי החדש". ישראל ניסה לפרגן לבובלילה ולקשריה עם הדיירים החדשים – "סופסוף היא יכולה להתנשא על מישהו, עם כל רגשי הנחיתות שלה" – אבל אברמוב ניסתה להתנער, לא ברור למה, הרי סופסוף אין פה העלבה אלא תיאור של המציאות.

וזו אחת הבעיות העיקריות שלי עם "האחות הקטנה": לא מפסיקים לרדת על אנשים, משל היה מדובר בשיחת סלון משועממת ונמוכה במיוחד. יש סקרים לא מעניינים, תהיות נטולות פואנטה, ובאופן כללי נדמה שמדובר במסחטה האחרונה בשרשרת המיצים של האח הגדול. בשביל מה זה טוב, אין לי מושג. אפילו לא למכורים.

נכתב על ידי , 28/10/2008 01:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של No-Angel ב-29/10/2008 10:44



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)