לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

על השולחן


צילום: יח"צ

אתמול לראשונה בחיי השתעממתי מ"האח הגדול". לגנוב מסרגות, נו באמת.

 

לעומת זאת, בסופ"ש יצא לי לצפות בערוץ 23 בתוכנית "פרופיל" של רונאל פישר, והיא פשוט מצוינת. בכל תוכנית מתכנס פאנל של כמה מומחים, והם מנתחים אישיות של אדם מפורסם, בדרך כלל מנהיג, מכל מיני זוויות. בתוכניות שאני ראיתי דיברו על קונדוליסה רייס, ועל אופרה ווינפרי. היה מרתק, למרות שבעיניי קטלו את קונדי יתר על המידה. תוכניות אחרות עסקו באנגלה מרקל, אחמדיניג'אד,  שווה לחפש מתי משדרים (בסופ"ש, ביום שני ב-21:00, או כל זמן אחר שלחינוכית 23 יתחשק).

בינתיים, קבלו קטע מתוך ראיון עם פישר, שפורסם בנענע לקראת עליית התוכנית, לפני כמעט שנה:

פישר: "מאז 'עשרת הדברות' היו לא מעט פניות לעשות כל מיני עניינים, חלקן מעניינות יותר וחלקן פחות, אבל כשהתקשרה אליי ליאורה איזנשטיין, עורכת 'פרופיל', וסיפרה לי על זה, זה היה משהו אחר. ייאמר לזכות הטלוויזיה הלימודית-חינוכית, רגע, איך קוראים לזה בכלל?".

חינוכית 23.

"כן, ייאמר לזכותם שיש ברעיון הזה משהו מאוד מדוייק, אינטיליגנטי וחד. היא הציעה כר פורה נרחב לשימוש שלי בכלים של משפט וחוק, שהם אהובים עליי, וגם דיון על מוסר, ערכים ופסיכולוגיה. מיד אמרתי לה, גם אם תגידי לי שהתוכנית תשודר באל ג'זירה, היא מעניינת אותי. זה היה רעיון ששווה חשיבה".

אתה אוהב לראות את עצמך על המסך?

"לא. הגמגום מפריע לי, זה מעליב ומשפיל אותי. את רוצה לשמוע משהו? יום אחד עודד בן עמי התקשר אליי והזמין אותי לנאום בפני מגמגמים ביום הגמגום. אמרתי לו, עודד, זה כמו שאני אזמין אותך ליום ההכרה בבעלי זין קטן. מבחינתי זה משהו שממש לא צריך לעשות ממנו כזו מהומה".

נכתב על ידי , 29/10/2008 10:21  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-29/10/2008 23:19



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)