לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

הדיל של קשת


 

כמו שהסיסמה השלטת בענף הנדל"ן היא לוקיישן לוקיישן לוקיישן, כך בענף הטלוויזיה הסיסמה היא פרוגרמינג, פרוגרמינג, פרוגרמינג. אם לא שיבצת תוכנית ביום ובשעה המתאימים לה ביותר, יכול להיות שזרקת עבודה, זיעה והשקעה של צוות שלם לפח. יכול להיות שעשית את שטות חייך.

 

אלה פחות או יותר היו המחשבות שלי כשראיתי את פרק הסיום של "המקום", אחת מסדרות הדרמה הטובות שראה מסך ערוץ 10. אם להודות על האמת, ראיתי רק את העונה הראשונה ואף לא פרק מהשנייה, פשוט מפני שהיא שובצה מול "האח הגדול" של קשת. ואיך סדרה טובה אך קטנה יכולה בכלל לתת פייט לריאליטי הכי חזק והכי קיצוני שיש לנו היום?

 

אבל אתמול, "המקום" התחילה מייד אחרי החדשות, בעוד בערוץ 2 הפליגו בפרסומות. אחרי כמה דקות של צפייה באסף, בכרך, מנו ויתר החבר'ה (לאן נעלם אנטואן הדון ז'ואן), ניסיתי לעבור לאח הגדול. ליאון ושפרה היו על המסך. אפילו לא הקשבתי למה שהיה להם להגיד. פתאום הם נראו כל כך תפלים ועלובים ולא מעניינים, שהיה ברור לי שהפעם אני רואה פרק שלם של "המקום". היו דילמות, היו קונפליקטים, כמעט כל שחקני הסדרה זכו להופיע בפרק הזה, כולל דמויות אורחות. היה פרק מצוין, חוץ מהסיום הפתוח והבנאלי. כאילו לא יודעים שם אם כן או לא תהיה עוד עונה, אז מפחדים לגמור כמו שצריך.

 

בהפסקות הפרסומות של "המקום" זפזפתי ל"אח הגדול", ושוב הבנתי שזה לגמרי מיותר. נחמד, אבל לא מעניין. אפשר בהחלט להסתפק בתוכנית של יום ראשון, ורק לבדוק את מי הדיחו בשלישי. ואז חשבתי עד כמה עלובה הצפייה שלי בשבועות האחרונים. חוץ מהאח הגדול ומעובדה, פשוט אין לי מה לראות. כלום לא מעניין, ובערבים יבשים במיוחד אני מזפזפת לגיא פינס ונוטשת אחרי 10 דקות. באחד העיתונים ראיתי שקשת הציעו דיל לרשת - להוריד את "שבוע סוף" לתקופת הבחירות (ינואר-פברואר), ובתמורה הם מתחייבים ש"ארץ נהדרת" תעלה רק לשבע-שמונה תוכניות ותתחפף מהמסך. הנימוק: אין צורך בשתי תוכניות סאטירה אקטואלית על המסך.

 

כמובן שמדובר בהצעה דבילית ברמות על, שלא משדרת יותר מדי ביטחון. ועם זאת, התגובה של רשת היתה מדושנת עונג בהגזמה, והייתה משהו בסגנון הם מ-פ-ח-ד-י-ם-! ולנו יש פצצת רייטינג מצוינת בין הידיים, והוכחנו שלא לעולם חוסן, ולא רק "ארץ נהדרת" מסוגלים להצחיק. ובכן, חברים יקרים, "שבוע סוף" זה בכלל לא משהו, הרייטינג שלכם לא כזה להיט, עוד לא מצאתי אף אחד במטבח שלנו שמדבר עליכם - וזה לא בגלל שכולם מדברים על פיטורים - ובאופן כללי פשוט נפלתם על תקופה טלוויזיונית מחורבנת, ותקופה כלכלית מחורבנת שבה אנשים מתחילים לצאת פחות לבילויים, ולכן הם קצת שמים לב אליכם.

 

ל"שבוע סוף" יש קטעים נחמדים, אבל היא עדיין לא מגובשת, לא אחידה, ולא ברור מי מוביל אותה - זה לא אורי גוטליב. היא עדיין יותר מדי נשענת על תוכניות אחרות בערוץ 2 (פרודיות על האח הגדול ומפרץ האהבה), ופחות מדי אקטואלית. ובעיקר, חוץ מ"סבבה? סבבה" של שני כהן, שהתחילה עוד אצל ארז טל ולימור, היא לא הצליחה להכניס אף שטיק לשפה העברית.

 

בקיצור, מה נסגר עם "ארץ נהדרת"? מתי חוזרים כבר?

 

רייטינג:

האח הגדול - 34.7%

המקום - 4.8%

 

נכתב על ידי , 19/11/2008 08:57  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-20/11/2008 15:53



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)