לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

לוקחת לריאות


 

  "תימרות עשן ", ראשון 22:00, ערוץ 3

 

איזה מין שם זה לסדרה, "תימרות עשן"? לא קליט, לא מתחבר ולא מוצלח. לא בימים רגילים, ובוודאי לא בימי מלחמה ותימרות עשן אמיתיות בגזרה הדרומית של מדינת ישראל. למרות זאת, ואולי דווקא בגלל זה, סחתיין על ערוץ 3 של הכבלים שלא התעקש על החלפת השם ברגע האחרון. מי שיש לו ביצים לשים 180 אלף דולר לפרק בסדרת דרמה ישראלית שאינה ברודקאסט, צריך שיהיו לו גם ביצים לשדר אותה – ודווקא בערב מלחמה. והאמת, שמי שוויתר ל-45 דקות על הברברת, לא התאכזב.

סדרה טובה, "תמרון עשן". אפשר היה לנחש את זה כבר מהפתיח, חצי "הסופרנוס" חצי "הסמויה", וברקע עיבוד מוזיקלי ל"ילדתי שלי" של מאיר אריאל. מהדמויות עם השמות הכל כך סימבוליים – מפקד משטרת קצרין, אסא מוקד (צחי גראד, באחת התקופות הכי פוריות בחייו, סופסוף). אשת הקשר שלו, בת קול (מרינה מקסימיליאן בלומין משחקת לראשונה). האלוף (שי אביבי) בלי השם, כי לא צריך. וחוקרת המשטרה מטעם המטה הארצי, הגיבורה הראשית, לאה קפקא. לחיי הקפקאיות שבדרך.

כן, אני כבר מחכה להמשך. רוצה עוד דיאלוגים כמו זה שבין האלוף לרכז הביטחון נפתלי (יורם טולדנו, יותר טוב ממה שאתם יודעים): "שמש, מה אומרים על בעיה שנפתרה, הגומל או שהחיינו?" – "במקרה הזה, ברוך שפטרנו". וממה נפטרו? מהקומונה שהקימה כת צלם אנוש, תחת השם "תמרות עשן". לא נותנים לאף אחד להיכנס, אפילו לא לאיש הדואר של הרמה. לא מתקשרים, אבל שולחים ילד אחד לתיכון האזורי. ואז נעלמים. נשארים רק הכלבים של קילימיניק.

ברוכים הבאים לארץ הגולן, שבה הטבע והשיגעון הופכים לאחד. שככה יהיה לי טוב אם לא התחשק לי בסיום הפרק להיכנס לאוטו, ולתת גז צפונה. לא להישאר כמו תמיד בעמק החולה, אלא לעלות למעלה לרמה. תגידו, קולטים שם ערוץ 3?

 

בקטנה: לגיא פינס היתה אתמול יופי של תוכנית, כולל כמה אייטמים חמים מהתנור (לונדון וקירשנבאום חוזרים לשדר; ארץ נהדרת מפסיקים, בגלל המצב). אבל יותר חשוב מזה: בצעד יוצא דופן, פינס העביר ביקורת על קטגוריית "עופרת יצוקה" ב-VOD, מקור הכנסה מאוד גדול של הכבלים. מצד אחד, ירד עליהם, מצד שני הזכיר לכולם שיש קטגוריה כזו. איך שלא מסתכלים על זה, היה עדיף להימנע מלהתייחס. ובגזרה אחרת - החל מהערב לאון מ"האח הגדול" מחליף את דורין אטיאס. יהיה מעניין.

 

במעבר חד: חגית ריין, אמו של רס"ן בניה ריין ז"ל שנהרג במלחמת לבנון השנייה, היא אישה מרשימה. בכל פעם שהיא מדברת, אני נפעמת ממנה (אתמול ב"עובדה").

נכתב על ידי , 5/1/2009 00:02  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-8/1/2009 12:33



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)