לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

טירונות מטבח





  "פושעי המטבח ", רביעי 22:30, ערוץ החיים הטובים

 

אם בהתחלה חשתי לא נוח בצורך שלי בהפוגה משידורי הקרבות, הרי שאחרי שצבי יחזקאלי הראה שגם בשידורי עזה יש מי שמעדיף חשפניות פולניות (לפחות ל-22 שניות) – הבנתי שזה בסדר גמור. המוסלמים מתפרקים עם בחורות, אני מתפרקת עם "פושעי המטבח". יחי ההבדל הקטן (בין התוכניות. ביני לבין העזתים וחבריהם יש הבדל גדול).

מדובר בריאליטי בריטי, אלא מה, שבו שני שפים שמפעילים מסעדות יוקרה בוחרים לעצמם שני עוזרים. רק שהשפים הם מהמובילים בבריטניה, ג'ון ברטון רייס הגועלי ואנג'לה הרטנט הנחמדה, והעוזרים הם מהגרועים בצפון אנגליה. כלומר: הרעיון הוא לקחת את הבשלנים הדפוקים ולהפוך אותם לגיבורי מטבח. כל פרק נמשך חצי שעה בלבד, ולא שעה וחצי כמקובל במחוזותינו, והאודישנים נעשים ב"שטח" על רטוב, ולא באולפן כמו אצל צביקה הדר.

ובכן, אנג'לה וג'ון הצפינו לטירה מרשימה במנצ'סטר, שם פגשו בשלנים למיניהם, וזיכו אותם בתגובות שנעו בין "אני מעדיף למות מאשר לאכול את זה" ל"זה היה דוחה". גם הבשלנים-המתמודדים לא סתמו את הפה, ואחת מהם העירה לג'ון באומץ: "אתה סתם דרמה קווין" (אומץ, מפני שהדיילי מייל דיווח שג'ון הוא אדם כ"כ עצבני, שהמשטרה פשטה על ביתו לאחר שאיים באקדח של בן זוגה של בתו החורגת).

בכל מקרה, בסופו של דבר נבחרו 20 מזעזעים, שהיו צריכים להכין מנת לחם מטוגן עם תפוחי עץ וקינמון, מתכון של ג'ון. 10 הגרועים מביניהם היו צריכים להכין את המנה של אנג'לה, חסילונים וקישואים ברוטב רומסקו. מתוכם ג'ון בחר את השתיים שלדעתו הכי יעצבנו את אנג'לה, ואנג'לה בחרה את השתיים שיביאו את הסעיף לג'ון. למה אף אחד מהם לא בחר גברים, השאלה הזו נשארה פתוחה. ובכל מקרה, ארבע הגרציות צפויות לעבור טירונות מטבח מהגיהינום.

הטירונות תתחיל כבר בפרק הבא, כי פה כאמור מתקתקים עניינים. מצד אחד אודישנים, מצד שני לימודים. למועמדים יש 10 דקות לכל מנה. לצופים יש 2 דקות לביקורת בכל שלב, הם לא צריכים לשמוע את דעת השופטים על כ-ו-ל-ם כדי להבין את הפרנציפ. ולשופטים יש אפשרות להגיד כל מה שבא להם, כמיטב האליטיזם הבריטי. אצל הישראלים, תרשו לי להמר, זה לא היה עובר - מכל הכיוונים. כלומר, אני כבר צופה את קניית הפורמט והתאמתו אלינו, תוך כדי מתיחות ומריחות זמן.

ועד שזה יקרה, ובהתחשב בעובדה ש-90% מהתוכניות הרגילות בהקפאה לרגל האש הבוערת בגזרת עזה, אני אמשיך לקפוץ לערוצים מנותקים שמאפשרים לברוח מהמציאות. עדיפות לכאלה שדוברים בריטית ולא גיא פינסית, אם כי אני מודה שהשילוב בין השניים הוא ניקוי מוח קטלני.

נכתב על ידי , 8/1/2009 00:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-8/1/2009 09:48



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)