לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

נשים סבבה, גברים פחות


לא היתה לי סבלנות למשחק של הנבחרת, ראינו אחד מסרטי הארי פוטר, נדמה לי שכבר כתבתי עליו כאן. בערב צפייה כזה, עדיף לכם לקרוא פוסט אורח של אבי:

 

ליפסטיק מנקודת מבט גברית

נגיד שאשתך אומרת לך "בוא נראה יחד משהו בטלויזיה", אבל זה בלי שוטרים וגנבים. יתרה מזו, היא מזהירה, ומסייגת, ואומרת שזו סדרה של זאת שעשתה את סקס והעיר הגדולה. כזכור, סקס ועיר הגדולה זה בעצם מערכות יחסים והעיר הגדולה. יותר מדי סקס - לא היה שם. אתה נאנח, מזכיר לעצמך ש-where is my john wayne זה שיר שנכתב על ידי גבר, ומתכונן לשמוע כמה בחורות מברברות על הבעלים שלהן.

דבר ראשון, לפחות הבחורות האלה נראות טוב, אפילו שהן כבר לא ממש בחורות.

דבר שני, הן שלוש ולא ארבע. אתה מנסה לחשב האם מדובר בהנחה של 75% בכמות המלל או רק 25%, נזכר שמי שלימד אותך את כל המתימטיקה שאתה יודע היתה המורה של, שהיתה אישה, ושלפחות לזה אתה צריך לתת כבוד.

אז כן, יש דברים שאתה יכול להעריך באנשים אפילו אם הן בעצם נשים. לנשים בסדרה יש קריירה... המממ... מוצלחת יותר משלך. זה לא איזה ג'ון ויין, שאתה אומר לעצמך שהמערבונים האלה קרו לפני יותר ממאה שנה, וגם אתה, אם הייתי נולד שם ואז, אולי היית מוצלח כמוהו. לא. הנשים האלה עושות בדיוק מה שאתה עושה, רק שיותר טוב ויותר מוצלח. נו, לפחות הן בוכות תוך כדי, וקונות נעליים, שזה שפל שאתה לעולם לא תגיע אליו.

בקיצור: אלה נשים סבבה, שיש לא מעט מה ללמוד מהן.

ה-ב-ע-י-ה של הסדרה היא שיש בה כמה גברים.

אלה לא בדיוק גברים, אלא קריקטורות של גברים:

המיליונר - בדייט הראשון הוא מקפיץ את הבחורה שלו מניו יורק לפריז ללילה אחד, שזה משהו שאין מישהו שאנחנו מכירים שלא עשה את זה לפחות פעם אחת. הבחורה כמובן לא מתרשמת מהעניין. למה מה הוא תופס עליה תחת, אפשר לחשוב שזו פעם ראשונה שמקפיצים אותה לפריז על הדייט הראשון. כבר בתיכון זה קרה לה, ולדייט שלה בכלל לא היה רישיון טיס. 

המובטל - לאשה עם הקריירה המוצלחת ביותר יש בעל מובטל, שלפחות בהתחלה הוא מפוצץ מרגשי נחיתות כלפי אשתו. ללמדך, שמוצלחת ככל שתהיי, האויב שלך נמצא אצלך בבית. אז האשה מסדרת לבעל המובטל שלה עבודה, והוא מרוצה ואסיר תודה והכל בא על מקומות בשלום.

הקדוש - האשה לעיל נוטה חסד כלפי איזה גבר שגילה שיש לו סרטן או משהו כזה. בלי להיכנס לפרטים, הוא מת, היא מפוטרת על כך, וקיבלנו דמות גברית שמה אכפת לנו להזדהות איתה, נזק נוסף לגיבורות הוא כבר לא יעשה.

הבעל הבוגד - לאשה אחרת בסדרה יש בעל בוגד. כלומר, גם היא בוגדת בו, אבל זה בסדר, כי אחר כך היא מגלה שהוא עצמו בגד בה, והחברה ההיא שלו אפילו בהריון ממנו. אבל אל חשש, הבעל הבוגד לא נדחה, לא מוצג כמגוחך ולא נאלץ לחיות באסירות תודה. הו לא, הוא פשוט מת. חד וחלק. מוות הוא העונש היאה על בגידה. והאשה הבוגדת חיה שמחה וטובת לב בחיק החבר שלה. אגב, היא והבחורה שבעלה בגד בה איתה, נעשות חברות.

אחרון חביב - הבחור שאיתו היא בוגדת בבעלה הוא איזה ילד שמתפרנס מפפרצי, ושהציג באיזו גלריה תמונת עירום שלה ללא רשות. אבל הכל נסלח לו כי הוא הגבר הליצן של הסדרה, זה שמותר לא להוציא אותו להורג כי תכלס, הוא לא מזיק.

ליפסטיק היא אחלה סדרה, אם אתה מוכן להתפקס על סיפורי הקריירה ולא אכפת לך ממספר לא קטן של דמויות מגוחכות, או מהעובדה שלגמרי במקרה הן כולן גבריות.

 

נכתב על ידי , 2/4/2009 12:10  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MN האחרון ב-5/4/2009 11:47



206,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)