לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

מרגול ואני


 

בסיום "שיחת נפש" עם מרגלית צנעני (חמישי בערב ובלילה), שאבה אימי מושגים מעולמה של הבוסית שלי, ושאלה: נו, אז איזה דברים חדשים למדת עליה?

 

אני לא צופה בטלוויזיה בשביל לראות דברים חדשים. לא רק, בכל אופן.

 

ובכל זאת הייתה לי תשובה מיידית:

 

קודם כל, למדתי ששיש לנו אותה טרמינולוגיה, ושגם היא בדיוק כמוני לא אוהבת את "המתעלפות" - אלה הרכות והעדינות, שהפסדן הוא ניצחונן, גברים קונים את העדינות שלהן ועושים מה שהן רוצות, כך שבסופו של יום הן מרוויחות יותר מאיתנו, בעלות הדעה והשכל. קצת מבאס, קצת מעורר קנאה.

 

ושנית, למדתי שאני בעצם דומה למרגול בעוד הרבה דברים. רק לא בבכי המתפרק (אבל יופי של סיפור על אימא שלה שהלכה להלווייה רק כדי לבכות קצת ולשחרר).

 

וחוץ מזה, הייתי שמחה לעוד חצי שעה איתה.

 

* * * * * * * *

 

עוד טלוויזיה? ארבעה פרקים של "חשופים", שני פרקים של "סקס והעיר הגדולה", שלושה פרקים של "24", ו"הישרדות" אחת שלא התפעלתי ממנה. מישהו יודע מה התירוץ של גבי לזה שהוא אף פעם לא בסביבה, ואיך זה שבכל זאת הוא ונטלי עדיין ביחד? (רק אל תגידו לי כסף).

 

לגבי ויק מאקי ו"המגן", סדרה ליודעי ח"ן בלבד - אני מקליטה את כל הפרקים. יום אחד גם יהיה לי זמן לראות אותם, ולברר מה אני מפסידה כשאני לא רואה את "ילדי האנרכיה".

נכתב על ידי , 26/4/2009 02:32  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss kitty fantastico ב-27/4/2009 21:13



206,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)