לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

"בסוף יכתבו מילון נגד אבן שושן"


הבלוק, שבת 21:00, ערוץ 10

 

שיח פיקניק בפארק הירקון:

-          הערב מתחיל "הבלוק"

-          כן, אבל אני לא רוצה לראות את זה

-          למה, זה נראה מעניין.

-          כי אני לא רוצה להתמכר, מספיק התמכרנו להישרדות

-          אבל זה נראה נחמד

-          כן, אבל אם נתמכר שוב לא נצא לשום מקום בשבת בערב

כבר כשראיתי את הסדרה הזו בפעם הראשונה, כלומר את המקור האוסטרלי לפני כך וכך שנים (ספטמבר 2005 למתעקשים. ועכשיו מאי 2009), היה לי ברור שמתישהו תצוץ הגרסה הישראלית. לא ידעתי שהיא תהיה כל כך תל אביבית, לא ידעתי שזה ייקח כל כך הרבה זמן, אבל יכולתי לנחש. בכל אופן, הפורמט כולל חמישה זוגות בעלי זיקה לעיצוב או שיפוץ. כלומר שלוש מעצבות, אחד שיפוצניק ושני הומואים (אין אישור לפורמט בלי זוג הומואים) (זו הייתה בדיחה). כל זוג מקבל דירה הרוסה שהוא צריך להפוך לדירת יוקרה בשלושה חודשים וב-200 אלף שקל.

ככה זה מתחיל: כולם בהלם. זה לא הולך להיות פיקניק, הם מבינים. הבחורות מפונקות. אין שירותים ומקלחת בדירה, רק למטה, באזור משותף ומטונף. מזל שיש אחת עם אח מהצוללות, שגילה לה שיש דבר כזה מקלחת ניידת. ומזל שיש את קיקו ומורין בשביל הצחוקים ("רצתה מספרה? קיבלה מספרה. רצתה ילדה? קיבלה ילדה". כולם קמים בשבע, הם בתשע וחצי. "מורין, מורין לקחת את החיים בקשֶה". סתלבט).

המשימה הראשונה מגניבה – הוראות הרכבה למיטה, הגברים עומדים בקומה ה-30 של איזה מגדל, הנשים על גג הבניין המשופץ. מקבלות הוראות באמצעות טלסקופ ומכשיר קשר. פלא שקיקו ומורין זכו? הם הרי זוג הקאלט של התוכנית. מגיע להם.

בתוכנית הזו לא רואים כמעט את המנחה. וזה לא רע. גם אין קריינות מעצבנת באמצע, עניין לא פחות חשוב. יש פשוט תיעוד של עשייה, כלומר של ניקיון ושל הצגת תוכניות השיפוץ, שלאחריהן יתחיל האקשן בחדר השינה. "לנו אין שום הכשרה, אנחנו אנדרדוג", מצהירים קיקו ומורין שנייה אחרי שהיא מודה שלא עשו סקס בלילה כי נרדמו בכיף על המיטה. דווקא הזוגות האחרים מחזיקים מהם, בגלל שקיקו שיפוצניק (ומרגיש כמו דני רופ). והם אכן הצליחו. מורין: "ניצחנו שני אדריכלות. אדריכליות". קיקו: "את ממציאה מילים. בסוף הסדרה הם יכתבו מילון 'נגד אבן שושן'".

הזוג השני שהצליח עם התוכניות: אלעד ומאיה המפונקת. זוג הגייז הטייפ קאסטים להפליא, גל ואסף, עברו בקושי. קיבלו אור ירקרק בהיר, כמו שאמרה מעצבת הפנים. שני זוגות נשלחו לסיבוב נוסף. מה ייצא, נדע בפרק הבא. צ'יק צ'ק זה נגמר. להתמכר. בטח להתמכר.

 

 

 

בקטנה – מבזק פרסומות

דגני תלמה בכיכובה של אורנה בנאי: אני קוראת לכן, ולכם, החרימו את המוצר הזה! מי שמוכר את המוצר שלו דרך המסר שהדיאטה הכרחית לנשים (לא מראים רבע גבר), לא מגיע לו שנאכל את זה.

Bites של עלית: פרסומת מעולה, כובשת, מבחינתי מספר 1 של החודש, וזאת למרות שהיא נראית מועתקת מ"שינויים בלוח השידורים" של שרון טייכר וערן זרחוביץ'.

נכתב על ידי , 31/5/2009 00:29  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-3/6/2009 00:23



206,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)