לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

הגם אתה מנתניה?


 

פולישוק, ראשון 22:30, ערוץ 2

 

למרות שאתמול הייתי עסוקה בלהסביר לאנשים במה עוסקת הסדרה "מה שנחוץ לרווק", בסוף החלטתי לראות דווקא את "פולישוק", ולהקליט את הסדרה של ערוץ 3. האמת, אני עוד לא בטוחה אם אני שמחה או לא שמחה על המהלך הזה. כי בשביל פרק ראשון, זה לא היה להיט. אבל תמימה טלוויזיונית שכמוני מאמינה לפרומואים, ולפיהם – זה ילך וישתפר. אחרי הכל, ששון גבאי המעולה בתפקיד הראשי. וחוץ מזה, אמנון דנקנר משחק את שר המשפטים חומי שליט, וגיא לואל משחק את המניאק בסדרה הזו (קוזו אביטל, כלומר אבוטבול, עוזר השר). אז מה יכול להיות רע?

יש עוד סיבה לחבב את פולישוק: הוא מנתניה. לא שידעתי את זה לפני הסדרה, אבל שוין.

אז ככה זה מתחיל: השר לקידום חברתי מפשל, ומואשם בגלישה אינטרנטית באתרי קטינים. כיוון ש"אנחנו לא ש"ס ולא קדימה", הוא נאלץ להודיע על התפטרות, וח"כ רובי פולישוק – מספר 10 ברשימת מל"ל - מתמנה במקומו.

ביטוי לאושר: "זה הדבר הכי מתוק שקרה לי מאז האליפות של נתניה ב-1983". ביטוי לחוסר רגישות: "ממש אין טעם שתביא להשבעה את כל המשפחה מנתניה. חבל על הדלק" (קוזו). ביטוי להורות: "שר זה לא באמת מקצוע" (אבא של פולישוק). ביטוי לבדיחה של תסריטאים שהיתה צריכה להישאר על שולחן העריכה: "איך הוא שׂר, איך הוא שׂר" (פולישוק שר לעצמו).

עוד משהו שהפריע לי: כשקוזו אומר "רזומה", בכתוביות כתוב "קורות חיים". וכשתקומה, העוזרת של פולישוק, אומרת "נייס", בכתוביות כתוב "נחמד". אז או שמשתמשים בעברית לאורך כל הפרק, או שבכתוביות מוחלים על כבודה של השפה וכותבים בדיוק מה שהשחקנים אמרו. צריך להחליט.

ועד להחלטה, יש איזו עיתונאית מאמריקה שצריך לטפל בה. ויש את סמנכ"לית משאבי האנוש שמזכירה לי את אימא של נאור ציון מ"החברים של נאור". ויש טעות שהופכת לגלגל הצלה למדינה, ובתמורה מגיע סופסוף הקוד ללשכת השר, 1 2 5 30 שזה בגימטריה אהבל – עוד בדיחה מיותרת.

ככה זה בפולישוק, הפרק הראשון: צחוק קדימה, שני עיקומי פרצוף אחורה. רשמתי לעצמי בפנקס: כנראה ישתפר בפרק הבא. פייר, אני רוצה להאמין. כי למרות שמדובר בהפקה די זולה יחסית לדרמה ("כך חוסכים בסוגה עלית", סעיף 2ג), יש פה פוטנציאל אדיר ויהיה לי ממש חבל אם הוא יפוספס.

 

טריוויה: שמואל הספרי הוא היוצר. אשתו, חנה אזולאי-הספרי, קיבלה את תפקיד מנכ"לית המשרד.

הבדיחה האמיתית: ח"כ מלי פולישוק ביקשה למנוע את שידור הסדרה, כי זה יגרום נזק לשמה הטוב. כדור הארץ לגברת פולישוק: עד היום לא ידענו מי את, בהתחלה אפילו טעיתי בשם הפרטי שלך, אז נזק בטח אין פה. מקסימום תצטרכי את לשלם ליוצרים על זה שהכניסו אותך טיפ'לה לתודעה.

 

רייטינג: 23.9%, נתון פתיחה מרשים ביותר. ועם זאת, הפרק ששודר למחרת זכה ל-17.7% בלבד, מקום שלישי בדירוג היומי.

נכתב על ידי , 1/6/2009 01:43  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-2/6/2009 00:47



206,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)