לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

עולים על המסלול



צילום: יוני המנחם

פרויקט מסלול, רביעי 21:00, ערוץ 2

 

שלום מעצבים, מה שלומכם היום, האם אתם מרוצים מ-22.5% רייטינג? עם כל כך הרבה פרומואים אינסופיים, הייתם מצפים ליותר, לא?

מצד שני, יותר טוב בשביל שירז טל, שעם ישראל יראה כמה שפחות איך היא לבושה, איך היא מאופרת, לא עוברת מצלמה, קפואה מדי, לא יודעת מתי מחייכים ומתי לא, מאוד עצורה, מנסה לשלוט במימיקת הפנים ועסוקה בזה יותר מהרצוי – וזה בכלל לא שידור חי, היו יכולים לעשות כמה טייקים שרוצים. מסקנה: לא כל דוגמנית היא מנחה בפוטנציה.

אבל למה להיות מרושעת, אם בגדול אני מרוצה, ואין לי בעיה להצהיר: היה שווה להקליט ולראות בריכוז מלא. פתיח מושקע ומוצלח, וגם יופי של עבודת ליהוק נעשתה כאן – 13 מתמודדים מעניינים אחד אחד, גם אם חלק קצת שקטים ולא מתבלטים בהתחלה. וברור שיש לי פייבוריטים. ברמה האישית: ניר חוג'ה, אלא מה. ברמה המקצועית: אלון לבנה. ברמה התנוחי ומהר: משי חוג'ה. ברמת המסקרנים: הזוג הלונדוני, היא עובדת ברויאל בלט והוא באנג'לז, מקום שבו מעצבים תלבושות לסרטים והצגות.

יאללה מתחילים. ששון קדם בתפקיד טים גאן כמנטור, והמשימה הראשונה היא לעצב בגד ערב בהשראת שיר של ריטה תוך 48 שעות. משימה מקדימה: לחטוף בדים מחבלים גבוהים. די מהר נוצר זיווג מוזר בין אלון הגיי למשי המלכה מטעם עצמה ואח שלה. אלון: "אני יכול לתת דוגמה את מֵש, כולה בטירוף, לא רואה בעיניים". מש: "כשחוג'ה בשטח, כולם במתח". לא מתח ולא נעליים, אבל תכף רואים שהסדרה צולמה בחורף, משמע קצת ענתיקה – לא כיף, במיוחד אחרי שהתרגלנו לריאליטי בלייב.

בכל אופן, עוד מועמדת ששמתי לב אליה היא מיכל עם הקול המוזר, שלא הייתה חיה עם עצמה שבוע, לו הייתה גבר. בת 30, נשואה עם שלושה ילדים. המתמודדים האחרים "מקסימום השאירו שלושה חתולים בבית", היא מקוננת בקולה המאונפף. מה שכן, זה יותר טוב מלשמוע את יואב החמוד מנסה לחקות את ריטה. אבל איך הוא רועד כשהיא באה לבקר בסטודיו, ולפזר את מסך הערפל מעל השמלות! ואיך לא אכפת לו לא לפגוש את ז'ן פול גוטיה, כי ריטה זה כבר מספיק ריגוש בשבילו.

קצת מצחיק שדווקא בתוכנית שבה ריטה באה להתארח, משי היא זו שעושה את כל הרעש והבלגן ויוצאת דיווה בפני עצמה. הנימוקים: "כבר התייאשתי ולא היה לי כוח לתפור". פייר? לדעתי אין לה מושג בעיצוב, סתם מושתלת של ההפקה. גם "עיצבה" בגד אידיוטי, גם לא יודעת לשרטט סקיצות, אפילו פפיון מישהו אחר מכין לה. לא הגיוני שיעיפו אחת כזו? כלומר, זה יותר הגיוני מלבחור את השמלה של לוסי שהיה מזוויעה בעיניי כשמלה המנצחת של התוכנית הראשונה, בעוד שהשמלה של אלון היא הוט קוטור של ממש, בתפירת יד.

אבל לא, השופטים חייבים לצאת מאגניבים. פוי.

ועוד פוי אחד - ברייק של יותר מ-10 דקות שכלל פרסומות, חסויות ופרומואים. מילא אני, שיכולתי להריץ קדימה, אבל מה עם הצופים הרגילים? כמה זמן לוקח לדעת אנשי רשת הפסקת פיפי+לקחת שתייה? ואגב, איך זה שברשות השנייה לא היה לאף אחד מה להגיד?

נו, שוב פעם יוצאות לי תלונות, למרות שבעיני עצמי אני מאוד מרוצה. לא יודעת מה יהיה בשבוע הבא, אבל יש סיכוי טוב מאוד של"פרויקט מסלול" אני מתמכרת (עושה דליט לשירז טל). במילא לא נשאר מה לראות, מלבד "כוכב נולד" ומרתון "המגן" ו"פולישוק" (ראיתי שלושה ברצף). ואחרי זה עושים כתבות שבקיץ הזה יש מה לראות בטלוויזיה.

נכתב על ידי , 19/6/2009 01:41  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-23/6/2009 16:33



206,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)