לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

ערוץ 10 קופץ מעל הפופיק


 

ה פ ג נ ה – לא חשוב על מה – ה פ ג נ ה – לא חשוב על מה.

 

זה היה המשפט האהוב עלינו בתור ילדים משועממים באמצע או סוף יום לימודים, בבית הספר היסודי.

נזכרתי בו בימים האחרונים כשראיתי וקראתי על ההפגנות של עובדי ערוץ 10. מצד אחד, הם לא רוצים שיסגרו להם את מקום העבודה. לגיטימי. גם אני לא רוצה שיסגרו אותו, במיוחד בגלל מהדורת החדשות - אימת החזרה ליונית גדולה מדי. מצד שני, האם הם יודעים לומר מה הם כן רוצים? מה כן צריך לקרות? אה, זה, שאנשי הרגולציה יטפלו בעניינים.

כאילו שבזה ייפתרו כל הבעיות. אבל מה זה חשוב. מפגינים, כדי שתהיה נוכחות, כדי שאי אפשר יהיה להתעלם, כדי שדברים לא יעברו בשקט. איזה דברים? נו, שסמירה ודאבוש יענו על זה.

בעיקרון, התשובה מתחלקת לכמה חלקים: הפחתת מחויבויות התוכן, ביטול הדרישה לתשלום תמלוגים, ביטול הדרישה לתשלום דמי זיכיון, פריסת תשלומים ועוד.

אבל האם כל זה מעניין את הצופים? לא. לא ממש. הצופים רוצים אלטרנטיבת צפייה. זה הכל.

אני אולי לא צופה ממוצעת, ואני גם מחבבת את ערוץ 10 יותר ממה שמגיע לו, אבל לרגע אהיה פה צופת-הניסוי: חדשות רואה רק ב-10. בפרה פריים אני רואה לפעמים את אהרוני, ותמיד נהנית. בשעות הפריים טיים יש רק תוכנית אחת שבאמת מעניינת אותי והיא בשבת ("הבלוק"). מה שמוביל אותי לשאלה הבאה: למה אומרים שערוץ 10 הוא שכפול של ערוץ 2? ב-10 אין בכלל פאן בפריים טיים. בראשון שלח ודרוקר, בשלישי אורלי וגיא, ברביעי אמנון לוי. בלי דרמה, בלי ריאליטי, עם מעט ספורט, זה ערוץ מה-זה כבד! כן, בסדר, יש את ליאור שליין ב-22:00. נחמד, אבל לא מספיק.

התחושה שלי כצופה היא שלא מתאמצים שם בשבילי, ואם כבר מתאמצים, מחלקת הפרוגרמנינג הורסת. למה להציל ערוץ שמשבץ תוכנית טובה כמו "תל אביב עיר קטנה", עם מנחה מצוין כמו מודי בראון, היישר מול "כוכב נולד"? תאמינו לי שרק קמצוץ ממנויי הכבלים צפו בזה בשידור הראשון בערוץ 8. רבים היו שמחים לשיבוץ קצת יותר מוצלח – נניח בשלישי או בחמישי, הימים הפחות חזקים של ערוץ 2 (חמישי ממש חלשלוש שם עם "הטלפון" האומלל). במקום זה, בערוץ 10 מקבלים החלטה טיפשית  שגרמה לי להגיע אליהם רק בזמן הפרסומות של ערוץ 2.

אני מניחה שכל זה נעשה בחסות הגישה שאומרת שלתכנן לוח שידורים לפי מה שהערוץ השני עושה, זה תבוסתני. אבל תתעוררו חבר'ה, אתם כבר מזמן בתבוסה, והדרך היחידה לקום ממנה ולתת פייט היא קודם כל להגיב אל הצד השני ולא להתעלם ממנו, כי הוא-הוא האויב שלכם כרגע. אחרי שמתייצבים מולו, ובניהול נכון משיגים קצת רייטינג גם בלי "הישרדות", רק אז אפשר להתחיל לחבוט ולחבטה יהיה אפקט.

לא, אני לא רוצה שיסגרו את ערוץ 10. אבל כרגע זה בעיקר מסיבות סנטימנטליות, לא ריאליות.

נכתב על ידי , 28/7/2009 11:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-3/8/2009 19:14



206,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)