לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

מה ז'וז'ו היה אומר


 

יכול להיות שייצא לי דימוי קוטרי בעקבות הפוסטים האחרונים, אבל אני אקח את הסיכון. חוץ מזה, לרון קופמן זה עבד (לא שיש לי עניין להידמות לו בכל אספקט אחר).

 

אז ככה:

 

הפרומו של צביקה הדר ל"נולד לרקוד", ששודר אתמול? זוועה.

 

קודם כל, הדר יושב מול המסך בלוק רציני משל היה קריין חדשות המדווח על התקפת קסאמים בשדרות, רק שתודה לאל הקסאמים לא פגעו באף אחד, ולכן "נולד לרקוד" תשודר בשידור חי, ובועז מעודה יבוא, וגם מרינה, ויהיו הפתעות לילדי שדרות. הפתעה קטנה, שלא נגלה לכם, והפתעה גדולה שנגלה לכם כדי שתבואו אלינו ולא תראו את "הישרדות", התוכנית הכי אירונית לערוץ שבקושי שורד ובכל זאת טופח לעצמו על השכם וקורא לעצמו "10".

 

בכל אופן, ההפתעה הגדולה שלנו היא נינט! ולמרות שאנחנו יודעים שהקרחת שלה מה זה לא סקסית, אללה איסטור איך היא עשתה לנו את זה - מילא עשתה את זה ליהודה, אבל לנו? - טוב אז למרות זאת אנחנו עדיין חושבים שהיא נשמה. ומאמי וכפרה, אבל את זה אני לא אגיד בטלוויזיה כי כבר בא לי להקיא מעצמי ומהפרומו הזה.

 

מזל של אבי ניר שהוא משלם לי כל כך הרבה כסף, אחרת הייתי מושיב פה את דוד דביר לכל הנאום הדביק המגעיל הזה, ואפילו לא הייתי מכין לו דלי הקאה בצד. להפך. שילכלך את האולפן כמו שאבי ניר מלכלך אותי עם הטקסט הזה. ועוד עם חולצה ורודה. שאני אמות. צביקה פרוכטר מבאר שבע עם חולצה ורודה בפריים טיים. ולמה? כי אני מנחה תוכנית עם דימוי ורוד. איפה מרגול כשצריכים אותה. טוב, די, אני הולך מפה. וחסר לכם שלא תבואו מחר. אני לא רוצה לגלות שהשפלתי את עצמי בשביל פחות מ-25%. ותחשבו על זה.

 

אופס, התפלק לי ז'וזו.

 

 

 

נכתב על ידי , 22/12/2007 13:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)