לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

שירות חדרים




 

"מלון בבילון", שלישי 22:00, ערוץ אקסטרה הוט

 

זה אולי לא פופולרי לומר זאת, אבל האירוע הטלוויזיוני החם של אתמול בערב, האודישנים של "גריז", לא מדגדג לי את קצה הזרת. ראשית מפני שנמאס לי מאודישנים, ושנית מפני שאני לא אוהבת מחזות זמר. הדבר היחיד שאני מחבבת ב"גריז" זה את אסף אמדורסקי, אבל לא מספיק בשביל שאני אשב מול המסך לראות את חני נחמיאס דומעת.

לענייננו, החלטתי לצפות לראשונה ב"מלון בבילון", סדרה שאת הפרומואים שלה אהבתי מאוד ואף קיבלתי המלצה חמה מחברה. כשהתברר שכל העסק הוא בריטי בכלל היה ברור שאני צריכה להתמכר לסדרה הזו. רק שיתפנה לי זמן. אז הנה, התפנה, ואכן – 50 דקות של עונג צרוף.

הרעיון, למי שלא מכיר, הוא לתת את אחורי הקלעים של מלון 5 כוכבים בלב לונדון – איך העניינים נראים מהזווית של העובדים במחלקות השונות של המלון. המנהלים, הברמן, אנשי הקבלה, החדרניות וכן הלאה. הזכיר לי את קצת את הספר "לוטסיה", שקראתי לפני כמה חודשים – אותו דבר רק במלון בפריז, כלומר עם הרבה יותר שיק ועניין.

אבל לא באתי לקלל אלא לברך: הסדרה גם הזכירה לי את המלון שהייתי בו בלונדון לפני כשלוש שנים, שם יצא לנו להכיר את רוב הצוות באופן אישי. למעשה, זו הייתה הפעם הראשונה שבה התייחסתי לאנשים שקשורים למלון, ולמדתי את שמותיהם. אומנם אף אחד לא הציע לי קוקטייל מיוחד כמו שעשה אתמול ג'ינו, הברמן של בבילון, אבל אני רוצה לחשוב שזה היה רק בגלל שהבר היה בשיפוצים.

בחזרה לענייננו, פורמט "מאחורי הקלעים" אולי נראה קצת שחוק, אבל אצל הבריטים, כידוע, הטלוויזיה יותר טובה. אז אם בא לכם להתמכר למשהו שטותי ועדיין להרגיש תרבותיים, ב"מלון בבילון" ישמחו לעשות את העבודה. לבחורות שבינינו: החתיך של הסדרה הוא מקס ביזלי, שמגלם את צ'רלי. שווה להתמכר.


הפוסט היה אמור להתפרסם בבוקר, אבל נשכח על הלפ טופ. שוין.

נכתב על ידי , 26/12/2007 20:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-7/1/2008 19:01



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)