לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

סיכום השנה בטלוויזיה


 

הנה נגמרת לה שנה לועזית, ואני חשתי צורך לסכם כמו כל עם ישראל. הרעיון המקורי היה לעבור על הבלוג חודש-חודש, ולהוציא את המיטב. אלא שכבר בינואר התברר שקרו כל כך הרבה דברים, שמספיק להגיע עד מאי כדי שייצא כאן פוסט באורך קילומטרים. שנה שלמה בכלל לא באה בחשבון.

האם גם ינואר 2008 יהיה כל כך מוצלח? הכל תלוי בזכייניות המתחלפות בימים, ובאירועים הפוליטיים, התקשורתיים והחברתיים שישחרו לפתחנו. בכל מקרה, לקראת האוסקר עולה החודש הערוץ האהוב עליי "הוט גולד" (אפיק 12), מה שאומר שאני עומדת להשלים את החסר מהשנה שעברה, ולראות הרבה הרבה סרטים.

עד שזה יקרה, הנה המיטב של ינואר 2007:

 

באקטואליה1:

הנשיא לשעבר משה קצב במסיבת עיתונאים שבה הוא משקר במצח נחושה כדי להגן על כבודו - זה שהוא רמס במו עצמו - ובאקט מגוחך תוקף את גדי סוקניק וערוץ 2. ב"ארץ נהדרת" אמרו לו תודה.

 

 

באקטואליה2:

הרמטכ"ל דאז דן חלוץ, במסיבת עיתונאים, טוען "אני לא כוכב נולד, ובשבילי לא מצביעים באס אמ אסים".

 


בדרמת מקור:

"מרחק נגיעה" עולה לאוויר.

אני לא מתחברת.

שאר העם כן.

ובענק.

 

בעצבים:

חברת הכבלים איימה להוריד את ערוץ BBC Prime. למרבה השמחה זה לא קרה בסוף.

 

בטראש:

גיא פינס עלה עם עונה עשירית, שנפתחה בתחקיר על מועמדי "היורש" של אורי גלר. כן, היתה סדרה כזו.

 

בחצי טראש:

התחקיר של אילנה דיין על סוכנות רוברטו. נשוא התחקיר, רוברט בן שושן,

הגיע לאולפן ואמר שבא "כי "אשתי שלחה אותי". אני המרתי שהעבריינים שלחו אותו,

וגם אמרו לו בדיוק מה להגיד. אני לא בטוחה שטעיתי.

 

בדוקומנטרי:

"החולמים" הם ישראלים שחולמים לעשות את זה באמריקה. גם אני רציתי להצטרף, אפילו היה לי חזון: הנה אני אורזת מזוודות, עולה על מטוס, ובפעם הבאה שתשמעו עליי זה יהיה בסרט טלוויזיה. אני אהיה צלמת מובילה שכולם באים לתערוכות שלה, אחרי זה יציעו לי לביים קליפ ללהקת רוק חדשנית, כולם ידברו עליו, אני אקח פרס מ-MTV והלהקה תקבל גראמי. משם יתנו לי תפקיד קטן של כבוד בסרט של סקורסזה, ויתנו לי לעשות תערוכה מצילומים שאעשה על הסט של הסרט. ואז אני אשב באולם של האוסקר, לצדי ג'ורג' קלוני, ועל האצבע שלו תנצנץ טבעת.

בדוקומנטרי2:

הפרק האחרון של "עשרת הדיברות". מסקנה לסיום: חבל שיש רק עשר.

בדוקומנטרי חו"ל:

הסרט המעולה של השנה - "האמת בפרסום? החלום הצ'כי". שני סטודנטים לקולנוע מפראג מאסו בקמפיין הממשלתי להצטרפות לאיחוד האירופי, המציאו היפרמרקט דמיוני בשם "החלום הצ'כי", ויצאו למכור אותו להמונים. שיעור מאלף בשטיפת מוח.

 

 

 

 

במוזיקה:

חמי רודנר נשכר על ידי קשת כדי להביא את היוצרים הישראלים אל "מרגיש בבית", אבל נדחק לשעת השידור הבלתי הגיונית 23:25 במוצ"ש. אחר כך הוא בכלל התפוגג. בקשת כנראה מאמינים בביטוי "אם תרצו אין זו אבדה".

 

בהוליווד:

טקס גלובוס הזהב עורר עניין בעיקר בזכות השמלות של היושבות בקהל.

הצטיינו: אנט בנינג ופנלופה קרוז. מאוחר יותר אפשר היה לראות שגם

קורטני קוקס התלבשה יפה, הלן מירן בשמלה לגמרי הולמת לגילה,

ריס ווית'רספון בכישלון משמים, ג'ניפר לופז בסבנטיז גרוע,

ופיליפ סימור הופמן נראה מפחיד עם שפם. בלי חליפה הוא פשוט הומלס מזעזע.

נכתב על ידי , 30/12/2007 15:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-31/12/2007 21:58



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)