לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

מה yes


אומנם אני לא מחוברת ללוויין, אבל יש לי חיבה לסרטים של יס דוקו, לפחות אלה שאני מקבלת בדי.וי.די או רואה אצל חברה. כיוון שעדיין מדובר בלא יותר מ-20% מהתוכניות המעניינות המשודרות בערוץ, אני אשמח לפתוח את הבלוג לפוסטי אורח בחודש פברואר.

לשם כך אני מביאה כאן את רשימת התוכניות המעניינות (בעיניי) בלוח השידורים של הערוץ לחודש הקרוב. האמת? הרשימה היא גם בשביל פוסטים-אורחים וגם בשבילי: אם נראה לכם ששווה להתאמץ ולראות אחת מהן, תגידו.

בבקשה:

 

הנרגנים - הפרק האחרון

תאריך שידור: 3.2, יום א' ב-21:30

הנושא: הזדקנות. שם הפרק: "טרנטה, אבל מאחוריך".

העניין: ראיתי את שלושת הפרקים הראשונים וכתבתי עליהם כאן. מסקרן אותי איך זה מסתיים.

 

אור לבן, גשם שחור White Light, Black Rain

תאריך שידור: 5.2, יום ג' ב-22:00

הנושא: ב-6 וב-9 לאוגוסט, 1945, הנחית צבא ארה"ב שתי פצצות אטום על הירושימה ונגסקי אשר חיסלו 210,000 אזרחים והותירו פצועים ונפגעי קרינה רבים. במאי התעודה זוכה האוסקר, סטיבן אוקזאקי חזר ליפן בכדי לראיין את ניצולי הפצצה ב"אור לבן, גשם שחור", מהסרטים הבולטים של פסטיבל סאנדנס 2007.

העניין: הצד החי של ההיסטוריה.

 

נערים אנורקטים I'm a Boy Anorexic

תאריך שידור: 7.2, יום ה' ב-22:00

הנושא: לא רק ילדות ונערות מוצאות את עצמן מתמודדות עם הפרעות אכילה - גם ילדים ונערים. סרט התעודה מבית ה-BBC מתאר את מאבקם של ארבע נערים בהפרעות האכילה במהלך אשפוזם במוסד מיוחד. בימוי: ניקול מנפילד (בריטניה, 2007).

העניין: אני לא בטוחה שאני מסוגלת לצפות בתוכנית שלמה כזו. אבל היא מסקרנת.

 

הבובו כובשים את העיר Les Bobos Dans La Ville

תאריך שידור: 13.2, יום ד' ב-22:00

הנושא: אחרי ההיפים והיאפים, הכירו את המעמד החברתי החדש: הבובו, הכלאה של המילים "בורגנים" ו"בוהמיינים". מדובר בצעירים בעלי רקע רוחני (לימודי אמנות, פילוסופיה וספרות) אשר צברו עם השנים כסף (כתוצאה מעיסוק באמנותם או מעבר לתחומי עניין ארציים מעט יותר), אך מעולם לא נטשו (לפחות בעיני עצמם) את מקורותיהם.

לרוב מדובר בזוגות ללא ילדים (מקסימום ילד אחד) שבעשור האחרון הפכו שכונות נידחות במנהטן, לונדון, ברלין ופריז למקומות נחשקים נדל"נית. מעברם לשכונה מלווה לרוב בפלישה אגרסיבית גם לבתי העסק, בתי הקפה והמכולות. השינוי גורם לכלכלה לעצב את עצמה מחדש והתוצאה בעיני אחדים טובות ובעיני אחרים (לרוב עניים), הרות אסון. בימוי: ליליאן מארי (צרפת, 2007).

העניין: את זה אני רואה, נו מטר ווט. מרתק להפליא. מעניין אם כמה כאלה מתחבאים כאן בארץ (בעצם: אני מכירה לפחות זוג אחד אישית). מה שכן, שם הסרט בעברית לא מוצלח. היה אפשר להתאמץ יותר.

 

בלדה לקאובוי Cowboy Ballad

תאריך שידור: 14.2, יום ה' ב-22:00

הנושא: מבט אל חייהם העכשוויים של בוקרים בטקסס ובאוקלהומה. כמו תחומים רבים של החקלאות האמריקאית, גם תחום רעיית והובלת הבקר השתנה בעשורים האחרונים מן הקצה אל הקצה. רובם של הבוקרים הם עובדים זרים לא חוקיים ממקסיקו והקאובוי הרומנטיקן מוצא את עצמו במיעוט. גם התנאים שלו לא משהו. בימוי: ג'ון מקסין (ארה"ב, צרפת, 2007).

העניין: כי תמיד רציתי איזה קאובוי.

 

אמת מטרידה Inconvenient Truth An

תאריך שידור: 18.2, יום ב' ב-22:00

הנושא: סרטו זוכה האוסקר של אל גור. חתן פרס נובל לשלום מביא את משנתו האקולוגית לפיה לפני המין האנושי, עומדות עשרים שנים בלבד, בכדי לתקן את נזקי זיהום הסביבה. הסרט מורכב מהרצאות של גור, שהשיל מעצמו את היבשושיות ומתגלה ככריזמטי בנושא שבאמת נוגע לליבו. בימוי: דיוויס גוגנהיים (ארה"ב, 2007)

העניין: ראיתי אותו בטלוויזיה קטנה בטיסה טרנסאטלנטית בחודש מאי. נראה לי שכדאי לבדוק את זה גם בגדול ובלי מקדם עייפות.

 

"ארצי, ארצי"

תאריך שידור: 19.2, יום ג' ב-19:00

הנושא: סיפורו של פוליטיקאי עיראקי שתומך בדמוקרטיה ומנסה לזכות במושב בפרלמנט החדש של עיראק המשוחררת. מועמד לאוסקר בקטגוריית סרט התעודה הארוך הטוב ביותר, 2007.

העניין: אם אין אפשרות לנסוע לבקר שם, לפחות נראה משהו.

 

"קייטנת ישו"

תאריך שידור: 20.2, יום ד' ב-19:00

הנושא: מבט מטלטל אל תעשיית קייטנות הדת האוונגליסטיות בארה"ב. היה מועמד לאוסקר בקטגוריית סרט התעודה הארוך הטוב ביותר.

העניין: הייתי מדריכה בקייטנה. סתם... שטיפת מוח היא נושא מרתק בעיניי.

 

הנוכל Con Man

תאריך שידור: 26.2, יום ג' ב-22:00

הנושא: ג'יימס איי.יו היה אחד הבוגרים הבולטים של אוניברסיטת פרינסטון בשנת 1993. הוא היה תלמיד מבריק וכוכב ספורט מצטיין. הוא היה גם נוכל - אדם אשר זייף את דרכו לקולג', שפיברק את ציוניו והתחזה לאחרים בכדי להשיג לעצמו כספים שיממנו את שהותו במוסד. מהי הפתולוגיה ההופכת אדם לנוכל ולאדם שאינו ממצמץ בעת שהוא משקר. בימוי: ג'סי מוס (ארה"ב, 2007).

העניין: אני כל כך גרועה בשקרים, ובאותה מידה אני נוטה להאמין לכולם. אבל מצד שני נשמע לי מפתה לבדוק את התמימות של העולם. אם רק היה לי אומץ לבדוק את זה... או שלא באומץ מדובר?

נכתב על ידי , 25/1/2008 15:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-26/1/2008 23:38



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)