לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

א גרויסע מציאע




 

"אבדות ומציאות", שישי 22:05, ערוץ 2

 

משפחה דפוקה הלכה, משפחה דפוקה באה: אחרי שנפרדנו מ"משמורת" של קשת, באה "אבדות ומציאות" של רשת, ומציעה לנו שוב משפחה אלטרנטיבית לא מתפקדת. נכון שזו של קשת מופרעת יותר (בינתיים), אבל זו של רשת התחילה בגניחות, כך שהן די משתוות.

הכי בנאלי זה להגיד עכשיו שהסדרה של דנה מודן ושבי גביזון היא "לא מציאה גדולה", אבל גם על משמורת אמרתי את זה בהתחלה ובסוף ראיתי 70% מהפרקים (שזה קצת פחות טוב מ-70% קקאו בשוקולד מריר). והאמת היא שעם שתי הסדרות קשה לי להזדהות: אין לי חצאי אחים שגרים בבתים אחרים (למיטב ידיעתי), ואין לי בכלל אחיות (שוב, למיטב ידיעתי). אבל יש לי משפחה חצי מטורללת, כלומר לכולנו יש, אז לראות עוד אחת על המסך זה תמיד עסק משעשע.

שלוש האחיות של מודן, בניגוד לשלוש האחיות של צ'כוב, מתנהלות בעיר הגדולה – בין אם היא בארה"ב או בישראל. תמרה (מיה דגן בתפקיד לא סימפטי), מיה (שרה אדלר, שאני לא מתה עליה מאז "פרשת השבוע". אני תמיד מאחלת לדמויות שהיא מגלמת דברים רעים) ונוקי (שירי גולן, גם עליה אני לא מתה) מצליחות לעצבן כל אחת בדרכה. לא שהגברים בחייהן יותר נורמליים (אלון אבוטבול, צחי גראד, זוהר שטראוס, ליאור אשכנזי, לפי סדר הסקסיות), אבל להם לפחות יש תירוץ: הם גברים.

בכל מקרה, המניע של העלילה הוא האב שנמצא בקומה, ומצליח להביא אותן למיטתו גם מחוץ ל"משמרות" שנוקי קבעה. לפעמים הן נוגעות ללב, לפעמים הן מעצבנות ברמה דורשת כאפה, ולפעמים הצופה אומר לעצמו "למה אני צריך את זה". בקיצור, כמו ב"אהבה זה כואב", הדיאלוגים יותר חזקים מהעלילה, ובלי החתיכים זה לא היה עובד בכלל.

אבל יש חתיכים. אז למרות ש"אבדות ומציאות" היא לא מציאה גדולה, אני אבוא גם בשבוע הבא.

 

רייטינג: 18.2%, לא רע בכלל

נכתב על ידי , 8/2/2008 14:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss kitty fantastico ב-10/2/2008 17:32



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)