לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

התוכניות של ערוץ 10


 

במקום לדון בעוד מהלכים אסטרטגיים של דן, ולבחון שוב את כמות הסיליקון של מרינה (רק עידן מצליח לראות משהו מעבר לזה), בואו ננסה לחשוב מדוע "הישרדות" זזה יום אחד אחורה, לשלישי. או במילים אחרות: איך נראתה ישיבת ההנהלה שדנה בשיבוץ העונה השנייה של "קרב סכינים".

אז ככה, כנראה זה נראה:

מודי פרידמן, מנכ"ל: חברים, אני רוצה לפתוח את הישיבה.

נתי דינר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה: אתה מתכוון שהגענו למועצת השבט.

פרידמן: אני מתכוון שצריך למצוא שיבוץ ל"קרב סכינים".

דינר: ברור. אני אומר, יום שלישי.

אללד קובלנץ, אוטוטו כבר לא סמנכ"ל פרוגרמינג: למה?

דינר: שנעבור עכשיו על כל השבוע? אני אומר לכם שלישי, אני יודע מה שאני אומר.

פרידמן: תסביר להם נתי, לא כל אחד הגיע לפה מערוץ 2.

דינר, בפרצוף משלים ובטון שמדבר לילדים מפגרים: מה יש בראשון?

קובלנץ בפרצוף חמוץ: ארץ נהדרת!

דינר: מה יש בשני?

פרידמן: בשני אנחנו תקועים עם מתי נתנשק. דינר, תתקדם.

דינר: בסדר, לא להתרגז. בחמישי יש לנו כדורסל, נשארו רק שלישי ורביעי.

עוזרת סמנכ"ל פרוגרמינג: נו, אז למה לא בשלישי? למה להזיז את "הישרדות" עד שכולם התרגלו?

דינר, מגלגל עיניים לשמיים: כי ברביעי הטיפשים האלה שמו מולנו את ליגת האלופות. אנחנו יכולים לקחת אותם בהליכה, לא משנה מה נשדר, אז זה מקום מספיק בטוח ל"קרב סכינים". ובשלישי, נראה לקשת מאיפה משתין הדג. שיאכלו אותה חזק פעם אחת, מה יש. עשינו מנו-תחמנו לרשת, עכשיו נראה כמה שווה "מונית הכסף".

עוזרת חוששת: אבל מונית הכסף זו תוכנית טובה. אנשים – לא אצלי במשפחה, כמובן – אוהבים אותה. אנחנו לוקחים פה סיכון.

פרידמן: בתור הבן אדם שהביא לפה את "הישרדות", אני אומר לכם חד וחלק – אף אחד לא ינצח אותנו. ומי שיפר בריתות, בישיבה הבאה אני שולח אותו לטאטי להביא עוגות לכולם.

דינר: אז כמה דקות פרומואים אתה נותן לי? אני צריך לפמפם את החבר'ה חזק. מי עוד לא קיבל שער בפנאי פלוס? כמה פעמים ראו את מרינה ברייטינג? נתונים, חבר'ה, תשיגו לי נתונים!

קובלנץ, בלחש: הרסו לי את הסופשבוע רגוע, הרסו לי.

פרידמן: שמעתי את זה, קובלנץ. תגיד תודה שגלעד עדין לא מחליף אותך. יאללה, סגרנו את הישיבה. ושמישהו ישיג לי את גיא זוארץ בטלפון.

 

מזכר שהועבר אחרי הישיבה: קשת הפחדנים שמו מולנו את "סופר נני", ורק אחרי זה את "מונית הכסף". חבר'ה, הכנסנו להם. על החתום: מודי. 

(הערה: נכתב בהנחה שקובלנץ עדיין בבניין. נראה אתכם מצליחים לעקוב אחרי כל השינויים בהנהלה של הערוץ. חוסר יציבות אצלם זה אנדרסטייטמנט)

(ועוד הערה: הידיעה העצובה של אתמול היא שאביה של נעמה – קוסמטיקאית, כרמיאל – נפטר ממחלת הסרטן).

 

נכתב על ידי , 2/3/2008 08:31  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבירם ברוכיאן ב-3/3/2008 22:45



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)