לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

עולים על הגל


אלופים של החיים, חמישי 21:00, ערוץ 2

 

אין לי ספק שיאשימו את אלון גל, האיש שמוביל את "אלופים של החיים", בכל מיני האשמות. שהוא מנצל ילדים כדי לבנות את עצמו ואת השם שלו, שהכל אצלו הופך לרייטינג, שהוא חושב קודם כל על מה שמצטלם וטוב לרייטינג ורק אחר כך על מה שטוב לילדים שאיתם הוא עובד.

לא אכפת לי שיגידו את כל זה, מפני שאם הוא מצליח לשנות את החיים של 12 בנים ובנות מכפר הנוער מאיר שפייה, ונותן תקווה לעוד אלפי בני נוער שצופים בהם – הוא עשה את שלו. לא משנה אם מועצת הרשות השנייה תכיר בזה כסוגה עלית או כריאליטי להמונים, טוב שהתוכנית הזו נמצאת על המסך.

אני לא מכירה אף אחד מהילדים הללו (סימה שטרית דווקא נראתה לי מוכרת אבל בלי סיבה), אבל הייתי מרותקת לכל מה שקרה להם. התרגשתי מהאומץ לעמוד מול כולם ולדבר על עצמך בשיא הכנות – משהו שהרבה מהציניים על הספה לא מסוגלים לעשות. בני הנוער של היום מודעים לכל דבר יותר מאי פעם, ואם הם הסכימו לעבור תהליך נפשי מול מצלמה, זו החלטה אמיצה. לא פחות אמיצה ממה שהציניים עם הכסף עושים על הספה של הפסיכולוג.

קראתי באיזשהו מקום שהעובדה שאבי, החבר האתיופי של סימה שגם משתתף בניסוי האנושי הזה, ביקר בבית הוריה כל כך מהר מתחילת התוכנית, אחרי שכביכול הוא לא רצה לעשות זאת זמן רב - לא באמת יכולה להיזקף לזכות אלון גל. ואני שואלת, זה באמת משנה לזכות מי זה נזקף? לא יותר חשוב שהם חצו איזה גשר, ושאולי עוד הרבה גשרים ייחצו עכשיו?

לא, זה לא מבט תמים, וזו לא תמיכה בניסויים בבני אדם. זו פשוט גישה שאומרת שיש חיים מחוץ לבועה, שגם מי שלא גדל בתנאים הכי טובים יכול להצליח, שבוודאי אפשר להגיע רחוק גם אתה גר רחוק מתל אביב. ובכלל, מבחינה טלוויזיונית: לא תאמינו עד כמה נושאים מחוץ למיינסטרים מעניינים הרבה אנשים. בעיקר האנשים שלא הייתם חושבים שזה באמת יעניין אותם. אז נכון, "אלופים של החיים" מעט פופוליסטית, אבל בדרך היא עושה את העבודה. וזה מה שחשוב.

נכתב על ידי , 4/4/2008 12:40  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של א.ב.רוכיאן ב-8/4/2008 09:37



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)