לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

צחוק מהצופים


 

"צחוק מעבודה", שישי 22:20, ערוץ 2

 

השאלה הראשונה שעלתה אצלי בסיום התוכנית הכי לא מצחיקה שראיתי מזה זמן רב, "צחוק מעבודה", היא האם ייתכן שהחבר'ה עלו לשידור לפני הזמן. הסיבות למחשבה הזו היו ברורות: אסייג לא הצחיק אותי ובדרך כלל הוא כן, הסטנדאפיסטים האורחים לא היו מהשורה הראשונה – בוודאי לא כאלה שאיתם אתה רוצה לפתוח תוכנית – וכל העסק סבל מטקסטים רדודים, ופינג פונג מביש בין אסייג לרז שפירא.

בבסיס, הרעיון של התוכנית לא רע: לשלוח שני סטנדאפיסטים לעבוד במקום מסוים, להצחיק תוך כדי עבודה, ואז לתת מונולוג מול הקהל. אלא שכדי שעבודה בסופרמרקט תצחיק, צריך לתסרט אותה היטב. וכדי שהבדיחות באולפן יצחיקו, מר אורי חזקיה, צריך להתאמץ חזק חזק בבית. כנ"ל שגיב פרידמן והאמרגנות המזרחית - נושא מעולה, ממש קלאסי להפצצת צחוקים - אבל אצל פרידמן זה בקושי רבע חיוך. והסגנון הזה, שמעתיק את רמי שטרן? מה-זה פאסה!

גם אסייג בספארי לא היה יותר טוב, ממש רציתי למרוט לו את השערות שעוד נותרו על הראש. מזל שהיה לידי מגזין רייטינג, שעצר אותי מלעשות זאת. וכך נכתב במדור "עיקר החדשות": התוכנית 'צחוק מעבודה' הייתה אמורה לעלות לאוויר במאי... העובדה שאסייג עולה לאוויר ללא שום פעילות יחסי ציבור מקדימה או דחיפה אמיתית מצד רשת (הערה שלי: דווקא היו הרבה פרומואים לאורך השבוע) מכעיסה גורמים בהפקה. "לא יכול להיות שעולה תוכנית פריים טיים מרכזית ביום שישי, שנועדה בכלל לעוד חודשיים. הכל נעשה תחת לחץ", אומרים אותם גורמים.

ומי הרוויח מכל זה? עינב גלילי והתוכנית שלה, שגם לא הייתה מוכנה ונזקקה למקצה שיפורים. משום מה, ברשת העדיפו לתת לגלילי להשתפר ושלחו את אסייג להתבזות. תהרגו אותי אם אני מבינה אותם. מצד שני, אני לא מבינה את רשת כבר הרבה זמן. ובאמת שהייתי מוכנה לתת להם צ'אנס, אחרי הכל כבר חצי שנה די משעמם פה בשישי בערב אחרי החדשות, וקיוויתי שסופסוף זה ישתנה. רציתי להבין, אבל לא היה את מה.

אז מתי אמרתם שקשת חוזרים לשישי?

 

נכתב על ידי , 5/4/2008 19:38  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-11/4/2008 19:10



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)