לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אחת כבר-לא-נגד



צופה את פני העתיד: מדליהתמונה שכולה פוטושופ, אבל חפיף

"אחד נגד כולם", שישי 21:15, ערוץ 2

 

במשך חודשים רבים נמנעתי מלראות את התוכנית "אחד נגד כולם". בהתחלה היא סתם לא עניינה אותי, אחר כך נהיה לי אנטי לא ברור לאברי גלעד, בהמשך שודרה במקביל "הישרדות" והיה ברור במה אבחר, ובסוף פשוט שכחתי מקיומה של התוכנית.

אלא מה? שבמהלך השבוע הנוכחי הפציצו את המסך פרומואים ל"אחד נגד מאה" עם אריק זאבי. תקראו לי שטחית, אבל ידעתי שהנה הנה, זו הפעם שבה אצפה בתוכנית לראשונה. כמו שאמרה חברתי נטלי: ממך לא ציפינו אחרת.

אז התיישבתי לי מול המסך, לתוכנית שכולה ספורט וספורטאים, ובמרכז ג'ודוקא אריק זאבי אחד. מה יש לומר, נהניתי מאוד. מהמשחק, מהשאלות, מהאווירה ומכל מי שהיה שם. זאבי הפגין ידע לגבי כל הספורטאים, מה שמוכיח שעולמו אינו צר כעולם הנמלה. אסתר רוט שחמורוב דיברה יפה על עניין האולימפיאדה בסין, כשהזכירה כי כבר בוטלה אולימפיאדה אחת ב-1980 בעידן המלחמה הקרה, ואת האכזבה הנוראית שנגרמה לה ולאחרים אז.

היתה גם שיחה מעניינת על ראשי ממשלות שמתקשרים לספורטאים אחרי זכייה, ומייד כשיצאו לפרסומות רצתי למחשב לבדוק כמה חתימות היו על מגילת העצמאות (25 נחתמו במקום, 12 נוספו מאוחר יותר. בסך הכל 37, זאבי צדק).

נדמה לי שמזמן לא התעניינתי ככה בתוכנית, ולא נהניתי ככה מתוכנית. זה לא אומר שאני אבוא גם בשבוע הבא, אבל אם חמי רודנר או ירמי קפלן ישתתפו (הייתי אומרת ברי סחרוף, אבל אין סיכוי) זה בהחלט יגדיל את הסיכויים.

 

נכתב על ידי , 12/4/2008 12:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-14/4/2008 12:35



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)