לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

תעשה לי טובה


 
עוד לא התאהבתי, אבל זה יקרה

"תעשה לי ילד", שבת 22:05, ערוץ 3

המשפט שאני אקח איתי מהפרק הרביעי של "תעשה לי ילד" הוא "אחי הביצים שלי קוטג'". זה אולי לא משפט הפאר של המאה, אבל יותר טוב מהכוח "אימא אדמה" שמיוחס לדריה. זה גם משפט אמיתי, כמו כל הסדרה הזו, שלא מאמינה בליהוק של אנשים יפים במיוחד כדי לעשות לצופים נעים במיוחד. קצת מעתיקים מהבריטים, הייתי אומרת. וזו מחמאה. מצד שני לעתים היא נמרחת באופן מאוד ישראלי, וזו לא מחמאה.

הרעיון של "תעשה לי ילד" הוא כזה: אם אתה רוקיסט, אתה משלנו. אם אתה רוצה להיות בפלייליסט של גלגל"צ, קישטה קישטה ואל תחזור אם אתה לא רוצה שנשבור לך את הגיטרה – ולא, אתה לא יכול להשתמש בזה אחר כך בראיונות או בביוגרפיה שלך באתר האינטרנט שתפתח לעצמך.

תקציר עלילה: אסנת (ליאת תמרי), עיתונאית עם פוזה אדישה, פוגשת את רם (גל תורן, שאני עדיין לא מחבבת אבל ברור שאתאהב בו לגמרי עוד שני פרקים), הסולן והיוצר המרכזי של להקת רוק מוערכת שאף אחד לא רוצה להוציא לה את התקליט השני. רם הוא מוזיקאי עם כשרון אמיתי ואופי מחורבן אמיתי לא פחות. היא מעין גרופית שלו – אבל לא דומה בכלום לנערת הרוק של ריקי גל -  שרוצה לביית אותו אבל אוכלת הרבה קש בדרך. דוגמה לקש: האופן שבו הוא מזיין את הבלונדינית הקטנה (לגברים: זו היתה סצנת עירום כמעט מלא, רוצו להוריד איפה שצריך).

הבעיה היחידה שלי עם "תעשה לי ילד" היא שהיא מגיעה שבה אין לי אפשרות להתמכר, ולהורים שלי כבר אין VOD. מכל בחינה אחרת הייתי הולכת על מרתון פרקים מזוקק, ישר לווריד. אני אולי לא נערת רוק, אבל אני עיתונאית עם פוזה אדישה ורוקיסטים תמיד עשו לי את זה. אפילו שלפעמים הם חרא של בני אדם. יאללה, תביאו לי ריף גיטרה.

נכתב על ידי , 13/4/2008 09:57  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירלי ב-19/4/2008 18:35



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)