מה עובר על חברת החדשות של ערוץ 2?
נכון, יש לה מנכ"ל חדש, כלומר הזמני הפך לקבוע. ברכות לאבי וייס, אבל לא על זה אני מדברת.
בערב אחד שמעתי אותה פעמיים בערוץ 10: וליתר דיוק, את המנגינות המזוהות עם מהדורות החדשות שלה. פעם אחת בפרסומת מזגנים, מנגינת הפתיחה של מהדורת החדשות היומית; ופעם שנייה בפרסומת של ביטוח ישיר, המנגינה המלווה את הסיכום העולמי של חדשות השבת.
האם יש מצוקה כלכלית בחברה, ולא ידעתי? האם אין לה הסכם בלעדיות על מנגינות מסוימות?
ובלי קשר, הפרסומות המקומיות נראות לאחרונה יותר מדי מועתקות. האם המוח הישראלי מתחיל לנזול עוד לפני הקיץ? זה מה שקורה בפרסומת לשברולט אביאו שצולמה ליד הפגודה של ת"א, וזה מה שקורה בפרסומת החדשה של מי עדן. דווקא המשרד לענייני גמלאים מצליח לצאת עם פרסומת מכובדת. חבל שמייד אחריה מגיע הניג'וס של סופר פארם וסקס והעיר הגדולה. אבל מעל כולן: המכללה האקדמית תל אביב יפו והג'ודוקא לשעבר יעל ארד. מישהו מצליח להבין למה יוצרי הפרסומת הבינונית הזו חושבים שהיא יכולה להעביר מסר אנטי בינוני?
זהו, סיימתי לקטר. עכשיו אני הולכת לראות פרק של e.r. רפואה שלמה לכולם.