לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

לייט אה קנדול


"כוכב נולד 6", ראשון 21:00, ערוץ 2

 

התוכנית האהובה עליי בערוץ 2 שוב חוזרת, ואני לא מתכוונת ל"כוכב נולד". אני מתכוונת ל"כוכב נולד – האודישנים". כאן הביזיון הוא כיף, הזיוף הוא הנאה, אנשים שלא יודעים לשיר באים מרצונם החופשי והטוב כדי לבדר את העם היושב בבית. ואם גם הטיפשות מתפרצת החוצה (היום בערב: "לייט אה קנדול" בביצוע שרית-חדד-וואנבי), אז זה בכלל מצוין.

לא ברור לי למה הוסיפו את דפנה לוסטיג לצוות השופטים, אבל אם זה עושה למרגול טוב, מי שאני אתווכח. אישית אני חושבת שזה עשה לכולם רע, אולי חוץ מלגל אוחובסקי. בכל אופן, בואו נתרכז בעיקר: איפה עוד תקבלו בפריים טיים חיקוי לגיטימי של זיפות גגות? ושל קרב חתולים? תנו לשמש יד, תנו לשירת הפרעות והזעם - כפי שקוראת לה מרגול - להתפרץ. כי בישראל חוץ מתימנים יש גם גרוזינים!

אבל כידוע לא רק זייפנים יש בכוכב נולד אלא גם סחטני דמעות. הראשון הערב הוא שגיא טרבלסי, 18, שהגיע עם כל המשפחה כולל האח הבכור שלוקה בתסמונת דאון. עוד ברגע שטרבלסי זימר את שיר השביזות שלו כנהג תובלה היה ברור שיש לו קול מצוין, כך שבשיר האמיתי – אימפריות נופלות, אחד השירים היפים ביותר בעברית – אי אפשר היה שלא לחייך בשביעות רצון. הוא עוד יהיה בנבחרת.

אחר כך חזרנו למחדלים: מסכנה הציפור המשונה של קורין אלאל, נחרבה בידי בלונדינית ואפילו לא אחת אמיתית. גם "היי שקטה" של המזכירה ממשרד עורכי הדין לא נשמע טוב (לא הסתכלתי על המסך בזמן הזה, רק הקשבתי) – אבל איכשהו השופטים כן החליטו להעביר אותה. נראה לי שבשלב הבא היא תיפול בחזרה לתיוקים.

אחר כך מגיע אלן, שמצהיר על עצמו כיליד 1948 אבל על המסך כתוב שהוא בן 64. אין לי מושג מי אחראי למתמטיקה. בכל מקרה, לא ברור מה חשבו החברים שלו מהקפה כשלקחו אותו לאודישנים. לא חבל על הזמן של כולם? כנראה שלא – עובדה שהוא קיבל הרבה דקות מסך וגם איזו הזמנה תמוהה, טריק משומש, להגיע להופיע בגמר.

ושוב אנחנו במסחטת הדמעות, שתסגור את הערב: ישראל בר און, בן 19 מבאר שבע, עזב את הדת ואת ההורים, גר עם אחיו, ברמן ומלצר, כותב שירים ומנגן אותם. כמו שמרגול אמרה, יש לו איזו ציניות בעיניים, מין תחושה שהוא קצת עובד עלינו, אבל מה לעשות לשיר הוא יודע – ולכן הוא עובר, בברכת השופטים "אתה תגיע רחוק רחוק רחוק".

כן, גם אנחנו נגיע רחוק אם רק יתנו לנו עוד ועוד אודישנים. עזבו אתכם מהתחרות האמיתית, זה הפרה פריים שעושה את העבודה.

 

רייטינג: 29%, מקום ראשון בדירוג היומי.

נכתב על ידי , 26/5/2008 09:29  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספיר ב-1/7/2008 11:16



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)