לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

סמוך על בלוך?




לקראת שידור: "יום בחיי יוני בלוך", ראשון 23:30, ערוץ הוט בידור ישראלי

 

קצת מוזר, כל הקונספט של "יום בחיי": לכאורה, אנחנו אמורים לראות יום גדוש ועמוס בחייו של מישהו מוכר. למעשה, נדמה שמדובר ביום שנוצר במיוחד לכבוד הצילומים, כי בחיי היומיום האמיתיים גם המפורסמים יכולים להיות משעממים או צפויים או בלתי מצטלמים להפליא.

קחו למשל את יוני בלוך, אין לי ספק שהוא ועורכי התוכנית עשו רשימה לפני שהתחילו הצילומים, ומתוכה החליטו מה כדאי שיהיה ביום הזה. ובכן: קצת שיטוטים בפלורנטין, הקלטות באולפן הפרטי עם בת טיפוחיו של בלוך, אביגיל רוז, חזרות עם הלהקה של בלוך, פלייסטיישן/נינטנדו (אני לא שולטת במשחקים האלה, אבל זה היה כדורגל) עם חבר מהשכונה, וצילומים של נינט לקליפ של יומטוב - כדי להעלות את רמת העניין, כי נינט מוכרת (מלשון מכירות, לא מלשון היכרות) ובלוך פחות.

באמת בחור חמוד, ונחמד, יוני בלוך. יש לו גם כמה הופעות בקרוב. אבל מה למדנו עליו מהתוכנית הזו, "יום בחיי"? שהוא מנגן ויש לו אולפן, ושהוא נע על הציר הלא ברור שבין אביגיל רוז לנינט? יופי, ידענו גם קודם. שהוא אוהב לאכול קוסקוס וממולאים אצל שמעיה? סבבה, אני אבוא לבדוק כשאהיה בשכונה. מה לא למדתי: איך מתיישבות העובדות הבאות: 1) יוני במקור מבאר שבע 2) אחיו דניאל צעיר ממנו ב-11 שנה 3) דניאל מנגן עם אביגיל רוז בהופעות ועם בלוך בחזרות. איפה בדיוק הילד גר? הוא לא לומד בבית ספר?

ובכל זאת אם מחר בערב, לפני השינה או לפני הדרינק, יתחשק לכם לבלות חצי שעה בכיף - יוני בלוך הוא בחירה לא רעה. בוודאי בהשוואה לפנינה רוזנבלום, שהתוכנית בכיכובה שודרה בחמישי. אומנם האישה מוכרנית מצוינת, אבל סך הכל חייה די משעממים ונעים בין האיפור לספריי השיער. יש כמה החלטות עסקיות, ויש אישור של התמ"ת לבית הספר לקוסמטיקה, אבל הכל בניחוח ספא כמו שהיא קוראת לזה.

כי ככה זה "יום בחיי" – הכל בניחוח שאנטי מנותק. אם כבר רוצים לשמח את לב הצופים, למה שלא ישאלו אותם יום-בחיי-מי הם היו רוצים לראות, וגם מה בדיוק הם היו רוצים שיהיה ביום הזה? אישית, תנו לי את ברי סחרוף. אני אפילו לא אתווכח על הליין אפ.

נכתב על ידי , 14/6/2008 15:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-23/6/2008 11:34



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)