לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

אמור אמור


בשנים האחרונות ממלאות את המסך שלנו, צופי הכבלים והלוויין, יותר מיד טלנובלות ישראליות מודעות לעצמן, שלמעשה מעקרות מהשורש את הטלנובלה הדרום אמריקאית מלאת הרגש. אין באמת אהבה, ואין באמת רוע. בארגנטינה ובמקסיקו היו חושבים שזו בדיחה, גם בקולומביה לא היו מבינים למה הראש היהודי מתאמץ להמציא פטנטים כשיש לפניו את הדבר האמיתי.

הדבר הזה מעולם לא היה הכוס קפה שחור שלי (קצת סוכר חום), אבל כמה ממכרותיי דווקא מחבבות את העסק. הנה כמה ציטוטים שגורמים להן הנאה, ולי שעשוע [לקרוא, לדמיין את הפאתוס ולעברת]:

* סלחת לי כי את נשמה אצילה וטהורה, את אפילו לא יודעת מהו הרוע, וירחניה (את תמימה, זה טוב לי זה טוב לי – אסי כהן עושה חיקוי של דן מנו)

* אתה האבא של הילד שלי, ואתה ברכה בשבילי, דון סימון (תשלם מזונות והכל יהיה בסדר)

* המילים שלי יוצאות מהלב, הוא מכתיב לי אותן בכל פעימה (זה לא סתם אולי, אתה האור שבחיי)

* העלמה ג'ני היא לא כמו מישל, היא אישה ממש (היא כבר אחרי צבא)

* היום אני מלאת גאווה כשאני יודעת שכל זה שייך לגבר שאני אוהבת הכי הרבה עלי אדמות (כמה סבלתי כשהקמת את הסטרט אפ, כמעט כבר איבדתי תקווה לראות את האקזיט, אבל לא, נשארתי עד למיליונים!)

* במראה הכפרי שלך את לא תשיגי הרבה (מושבניקיות לא יכולות להתפרסם בתל אביב בלי לעבור קודם במספרה ואצל המניקוריסטית)

 

טוב, זהו. יותר מדי טלנובלה בשבילי ליום אחד.

נכתב על ידי , 21/6/2008 13:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-22/6/2008 20:00



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)