לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

צ'ק מק


 

אין לי מושג מי קהל היעד של "נקמת המחוננים", אבל זה בטח לא אני. ולכן לא צפיתי אתמול וגם לא אצפה בכלל, ומי שכן צפה - בבקשה שיסביר למה.

 

מה שבכל זאת כן יצא לי לראות אתמול באופן די נדיר זה כמה פרסומות, ואני חשה צורך לשבח כאן אחת:

 

הפרסומת של מקדונלדס.

 

כן, זה קצת מוזר שצמחונית תשבח פרסומת של ג'אנק פוד בשרי, אבל כשאני מזהה סיפור בפרסומת, קשה לי להישאר אדישה. לא סתם אנשים יפים (יובל סגל וקרן מור במסאז'), או קשקושים דבילים (טורנדו לאחותי ווטאבר), אלא אשכרה רעיון שמישהו חשב עליו לעומק ואף הצליח להפגין חוש הומור תוך כדי.

 

למי שלא ראה:

כוחות ביון אמריקניים מגיעים באישון לילה לבית של צעיר אחד בשם יחזקל בן שבת (האימא פותחת את הדלת המומה), למועדון שבו רוקדת צעירה שנייה ("שמרית הררי?" במבטא כבד), והשלישית, יערה גורן, נשלפת מהקולנוע יחד עם החבר שלה. בשלב הזה עוד לא ברור מה הקטע, אבל לפתע מתבצעת בדיקת אבטחה, שמוודאת שכל המוצרים בריאים וטובים לגוף. בסוף מגיע האישור: clear, תשלחו את העיט. למי שלא יודע - כינוי לנשיא ארה"ב. ואז הוא כמובן מגיע עם הלימוזינה, מתלהב מזה שהם פתוחים גם בשעות מאוחרות, מקבל את הארוחה שלו מבחור המום לגמרי, ומפליג לדרכו. מה שטוב לנשיא, צופים יקרים, טוב גם בשבילכם.

 

אז מה היה לנו כאן? סרטון קצר ומשעשע, שיש בו התרחשות עם התחלה-אמצע-סוף, ושמעביר את המסר בבירור.

וזה שאני לעולם לא אקנה ארוחה במקדולנדס, ולא מעניין אותי שום מק רויאל, זה כבר עניין אחר שאינו רלבנטי לכאן.

 

בקיצור, הפרסומת הטובה של השבוע. או במילים אחרות, שמרית הרררררי שולטת!!!1

 

ובלי קשר, אני אוהבת גם את פרסומת האיראנים של yes. היא מצחיקה אותי, למרות שקראתי ביקורת נגד (אני לא זוכרת אף מילה מהביקורת, רק שהיא הצליחה לעורר בי מחשבה כשקראתי אותה. גם את המחשבה אני כמובן כבר לא זוכרת).

נכתב על ידי , 3/7/2008 09:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-8/7/2008 21:09



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)