לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

חזק בזוגיות (כוכב נולד 6: נצמדתי למסך)


"כוכב נולד – שלב הדואטים", ראשון 21:00, ערוץ 2

 

אז אחרי שבשבוע שעבר הברזתי קשות ופעמיים, חשבתי שהגיע הזמן להתחבר ל"כוכב נולד 6", וממש להקדיש מזמני לצפייה בתוכנית, משל הייתי ש.כהן מזגנים ותום. אומנם אני לא שנונה כמוהם, אבל זה מה יש:

 

בת חן ותאיר: בראש אחד

ביצוע - אני לא מכירה את השיר הזה, אז מבחינתי הוא נחמד אבל לא מיוחד. יודעות לשיר, לא מצליחות לעניין או להתחבר.

בגדים – המלאה בפסים לאורך, המגניבה בשמלה אתנית, סטיילינג קלאסי חסר מעוף.

 

בירגיטה וישראל: 17

ביצוע – הזוג המתוק שמחזיק ידיים תקוע על הכיסא, היא תקועה בתלתולת שסידרו לה והוא תקוע במחויטות. ככה זה גם נשמע.

בגדים – כחול וכחול, סתם משעמם. לפחות הם יפים.

 

מתן וליבי: סימן שאתה צעיר

ביצוע - נפתח קצת משמים אבל מהר מאוד הופך למקפיץ עם גיטרה חשמלית וחליל צד, ואז מסתיים באופן קצת לא צפוי. האם רק אני חושבת שליבי מזכיר קצת את מייקל לואיס?

בגדים - מתן בשחור מרזה, ליבי בבגדי רוקר בריטי טוב, שוב סטיילינג בנאלי משמים.

 

עוז ומעיין: תמונות באלבום

ביצוע – נער בר המצווה פותח את הפה ומתחיל לפחד, זוגתו לדואט שרה יפה וגם קצת מתרגשת, וביחד שום דבר מפתיע, פשוט לא מלהיב. היא נפתחת קצת, הוא נסגר עוד קצת, תודה לאל שזה נגמר.

בגדים - הוא סתמי והיא דוסית מושקעת מאוד, מראה שממש אהבתי. בקיצור, לא מסתדר גם בגרדרובה.

 

כרמל ורותם: עדן

ביצוע – היא שרה מאוד יפה, למרות שאין בה שום דבר אחר להיתפס אליו, כלומר עלולה להפוך לנשכחת. הוא עושה חשק לחייך גם כשהוא שר ברצינות, נראה כאילו עוד שנייה הוא משחרר לנו כאן בדיחה או חיקוי. משלבים ריקוד, סופסוף זזים פה אנשים (חוץ מליבי) ומסיימים בנשיקה במצח, איזה חמודים, איך השטיקים האלה תמיד עובדים.

בגדים – היא בשמלה לבנה מהממת שמתאימה רק לרזות כמוה, הוא בשטיק הקבוע אך הנסלח.

 

בן צוק והאחיות גואטה: יחד (תן כח)

ביצוע – כמו שהבנות הגדירו אותו, "נוף יפה באמצע". יפה, אבל לא ממש ברור מה הוא שר, ואני לא מכירה את השיר כך שזה קריטי. הן בסדר, אבל שום דבר מלהיב. רק בזכות ההערה של גל אוחובסקי למדתי בסוף שזה שיר מתוך Fame. אבל מה, את התהילה הוא לא יביא הערב.

בגדים - בנצוק נראה מצוין לא משנה מה הלבוש, לגבי האחיות אין לי מושג מי הימנית ומי השמאלית, אבל זו שלבשה מכנס סגול, זה לא החמיא לה.

 

עדי ואביב: סמבה בשניים

ביצוע – שקט, נקי, גם את השיר הזה אני לא מכירה אבל לראשונה לא אכפת לי, כי אני פשוט נהנית. המאסטרו קם למחוא כפיים, צדי נהרס, ואני אומרת: ישר לרדיו, בבקשה!

בגדים - כשהמתוקים מחזיקים ידיים על הבמה, זה באמת משנה מה הם לובשים?

קאלט - "אביב תעשה לי כבש"

 

בסיכום הערב, חמישה נאלצו להגיע לשלב הסולואים: מעין, עוז, בן והאחיות גואטה. היה קשה מאוד להחליט מי צריך ללכת הביתה, לראשונה בחיי סימסתי (כי אי אפשר היה באינטרנט), ועוד פעמיים, ל... עוז. הביצוע שלו ל"יש לי סיכוי" פשוט קורע. ולשאלת גל וצביקה למה דווקא השיר הזה: כי לשיר הזה הוא הכי מתחבר מבפנים. תמצאו לו עוד שיר כל כך אישי וחזק, ולא כל מיני דרעקים הזויים, ותראו איך הוא יוצא ענק.

לילה טוב האחיות G, נתראה בשמחות או באירוויזיונים, ובהצלחה לכל השאר הערב – ספיישל שירי ילדים הוא מעבר לכוחותיי, אותו כבר לא אראה, אך אחזיק גם אחזיק אצבעות.

נכתב על ידי , 14/7/2008 08:34  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-15/7/2008 09:47



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)