לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ארבעה קצרים, ואחד רציני


 

1

ראיתי את הפרק השלישי של "לאהוב את אנה", אל תשאלו אותי למה. בכל מקרה, נראה שבפרק הרביעי דברים אשכרה יתחילו לזוז - בכל החזיתות, ולא רק בגזרת הישבן של עופר שכטר.

 

2

פרק 19 בעונה 12 של אי.אר, האם כבר ראיתי אותו פעם? לא זוכרת, ואין אפשרות להיזכר: על המסך של ערוץ הולמרק בכבלים מופיעה במשך שעות ההודעה "עקב תקלה טכנית במקור השידור של הערוץ, הופסקו השידורים. אנו מטפלים לחידושם בהקדם האפשרי. אתכם הסליחה". אז מעבר לעצבים המתבקשים, איזו מין עברית זו "מטפלים לחידושם?". זה לא אמור להיות "פועלים לחידושם" או "מטפלים בחידושם"? בכל מקרה, לפי מה שמצאתי בגוגל, זה גם מה שקרה לערוץ "TVmall" לפני שהוא עף מחבילת השידור.

 

3

פרסומת המזגנים של טורנדו עם הגנבים? אני לא יודעת מתי עלתה לראשונה, אבל נראית כמו ניסיון להצחיק בתגובה לכך שצוחקים עליהם. למי שלא מכיר: מחסני חשמל ומיקי בוגנים יצאו עכשיו בסט פרסומות שיורדות על פרסומות אחרות. אז אחרי ג.יפית, בא השכפול המלגלג של מיקי בגרסת הטורנדו. אז הנה הקונטרה. חביבה, אך לא מישהו. קונספטים גונבים הרבה, הייתי בהרצאה של פרסומאי שהמליץ לגנוב, אבל מי גונב מזגנים?

 

4

באיחור גדול, אני רוצה לפרגן פה גם לפרסומת של "פלאפון הבית הכחול" עם הסלוגן "אלף שנה לא היה פה דבר כזה". בתור מי שמבלה בקיסריה לפחות פעמיים כל קיץ בעשור האחרון, חייכתי חיוך רחב – למרות שמהבמה של קיסריה אף אחד לא קופץ...

 

5

ועכשיו לעניין הרציני.

אני מתכוונת לצפות בחיל וברעדה בעסקת השבויים שתתבצע מחר בתשע בבוקר. איכשהו נראה לי שזה כמעט לא מוסרי לעשות משהו אחר כשההעברה מתרחשת, מלבד לצפות בטלוויזיה. לא להקשיב לתוכנית רדיו שטותית, לא לספר בדיחות, לא להתעסק במי לבש מה ומתי, לא לעשות שום דבר יומיומי.

מתוך כבוד, ברגע לגיטימי של לאומיות ממש כמו בהתקווה, את הזמן הזה צריך להקדיש לאלדד רגב ולאהוד (אודי) גולדווסר.

נכתב על ידי , 15/7/2008 22:12  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-17/7/2008 15:37



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)