לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

עד עוד חתונה...


צילום: יוני המנחם

 

"עד החתונה", רביעי ???, ערוץ 2

 

בגלל אירועי האתמול הקשים השתנו כל לוחות השידורים. בערוץ 10, למשל, שודר שוב הסרט המרגש על קרנית גולדווסר. כנראה שגם בערוץ 2 הוקרן משהו, כי למרות שהגעתי בשעה הלא נכונה, "נפלתי" על תחילת הפרק הראשון של הסדרה החדשה "עד החתונה".

 

קשה להתרשם מפרק אחד, במיוחד שעוד פעם יש עסק עם חרדת חתונות, ואקס מהעבר ובעיות בזוגיות (אם כי זה לא לגמרי דומה ל"חמישה גברים וחתונה" או ל"כלה קולומביאנית"). בינתיים אני עם תחושת more of the same, אבל מה זה רע בעצם, כל זמן שזה המצב:

 

חלי גולדברג בתור אימא של עופר שכטר זה ליהוק קצת יותר מוצלח מחלי בתור אימא של יעל בר זוהר ב"חשופים" (כלומר: אהבתי)

 

עופר שכטר בתור אחד שמאוהב במעצב שמלות כלה אמין בערך כמו עופר שכטר מנהל רומן עם רונית יודקביץ' (כלומר: לא אמין)

 

יפתח קליין בתור דמות מעצבנת זה קצת שכפול של הדמות שלו ב"רביעיית רן" (אבל ממש לא אכפת לי, כי אני תמיד נהנית כשהוא על המסך)

 

אוהד קנולר בטוח משחק עכשיו בעוד משהו שראיתי אבל מי זוכר. צפניה הזכיר לי שהוא משחק ב"סרוגים"

 

עלמה זק בתור שרלילה - אני מבינה שב"רשת", הזכיינית המשדרת את הסדרה, בונים עליה ממש חזק ולכן כמקובל בימינו פתחו לה בלוג, אבל אני לא ממש קונה את זה. הרבה יותר מתאים לה מאיה בוסקילה וציפיטפוט

 

מיקי קם - הסדרה צולמה כבר מזמן ולכן אין מקום לבקשות, אז נשארה רק תקווה: שהתפקיד שלה יגדל בפרקים הבאים

 

שמיל בן ארי - כנ"ל. ומתי כבר "מעורב ירושלמי" חוזרת?

 

טל ליפשיץ - בעיקר בגללה צריך לראות עוד פרק לפני שמגבשים דעה. בינתיים אפשר רק לומר: נורא רזה. אולי אפילו רזה מדי

 

אם שכחתי מישהו מהקאסט, פרדון, ואל דאגה: אני אבוא שוב בשבוע הבא. על בטוח.

 

 

עוד שני דברים:

 

1. ח"ח לשירה מרגלית שהעלתה את הסדרה מהאוב וזירזה את השידור (ההפקה התעכבה קרוב לשנתיים, וחשבו לעלות - אם בכלל - רק בסתיו)

 

2. נכון שכל העסק נמרח הרבה זמן, והיה רצון לעלות כבר לאוויר, אבל אולי היה שווה לחכות עוד שבוע ולא להשיק סדרה ביום החזרתם של החיילים החטופים אהוד גולדווסר ואלדד רגב ז"ל.

 

 

נכתב על ידי , 17/7/2008 09:36  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-24/7/2008 23:53



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)