לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

האחות הקטנה


"האח הגדול", שני 21:00, ערוץ 2

 

האח הגדול התחיל אצלי ברגל שמאל - מבחינתי מדובר בלא יותר מחיקוי ל"פרויקט Y", שמשתתפיו היו הרבה יותר תמימים וגם הרבה יותר מוכשרים ויצירתיים, שתי תכונות שעושות יופי של תוכנית. אל "האח הגדול", לעומת זאת, מגיעים משתתפים שהם צופים-למודי-ריאליטי שלכל אחד מהם מודעות גבוהה לעצמו.

למרבה המזל, אתמול בערב התברר מהר מאוד שהמודעות הזו יכולה גם להיות גבוהה מדי ומנותקת מהמציאות, במידה שתייצר עוד תוכנית ריאליטי מוצלחת. נניח האחות הקטנה של הפרויקט חביב לבי. אני לא רוצה להגיד שספרתי כמה בנות עשו הגדלת חזה, אבל אין ספק שמגוון החתיכים המאוהבים בעצמם יסדר יופי של חיים בווילה המדומה של התוכנית (היה כל כך קשה למצוא וילה, כמו הווילה המפורסמת בבני ציון?).

חוץ מזה, די הצליח להם שם בקשת עם הליהוק של המתמודדים האמיצים – בעיניי, לחשוף את עצמך 24 שעות למצלמות זה אומץ לא רגיל. לפעמים יש לי הרגשה שאני עצמי נתונה תחת מצלמות ומעקב בסגנון "המופע של טרומן", ורק מעצם המחשבה אני מתחלחלת.

בכל מקרה, ב"אח הגדול" כל אחד יכול למצוא לעצמו דמות להזדהות איתה או להתאהב בה, תלוי בגיל הצופה. לי כבר יש כמה מתמודדים כאלה, אבל תנו לי עוד כמה ימים להתרגל אליהם. בינתיים תרשו לי להמר שאבא של עינב יהיה אחד המועפים הראשונים, אם כי לא בהכרח הראשון שבהם (אלא אם היא תעבור אחד אחד ותבקש שיצביעו לאבא).

אני מודה שלא הבנתי את הכללים – האם המשתתפים או הצופים מדיחים – וגם לא הבנתי למה צריך שני מנחים, ארז טל ואסי עזר. אולי אחד בתור המבוגר האחראי, והשני בתור החתיך הצעיר. בכל מקרה חבל לי שהתוכנית לא משודרת כל יום, וחבל לי על המתמודדים שלא יחגגו אף חג בבית (רק לרנין, הנוצריה מנווה שלום, זה לא באמת משנה). כן, יש שידורים באינטרנט, וכן, הם יעשו ארוחה חגיגית בווילה, אבל בשני המקרים זה לא אותו דבר.

אז כן, "האח הגדול" הוא לא בדיוק משוש חיי, אבל הוא לגמרי ממתק טלוויזיוני שחבל לוותר עליו.

 

פאקים קטנים שצריך לציין:

1. זה לא עובד טוב שאסי כל הזמן שם את היד בכיס

2. ארז טל הקפיד להגיד שהמתמודדים לא ראו אחד את השני אף פעם, אבל בפירוש ראו ששתיים אומרות אחת לשנייה שהן נפגשו באודישנים

3. תקלת סאונד חמורה לקראת הסוף

4. האב והבת לא סיפקו את הדרמה הרצויה. באסה לעורכים ולמפיק הראשי

 

רייטינג: 30.3%, כמובן מקום ראשון בדירוג היומי.

נכתב על ידי , 2/9/2008 09:02  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סייקו ב-8/9/2008 15:53



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)