לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

ההנאה לא מובטחת


"לא הבטחתי לך", שבת 22:45, ערוץ 10

 

כשהסדרה הזו שודרה בלווין, מאוד רציתי להציץ בה, לבדוק על מה כל הרעש ויחסי הציבור. כשהיא הגיעה לערוץ 10 זה היה בשעה מאוחרת ביום לא נוח (שבת), ולכן ראיתי פרק כן, פרק לא, פרק רק חצי. והנה בשבועות האחרונות התחברתי לדמויות שאני לא זוכרת את שמן - אני זוכרת מי השחקנים אבל חוץ מזה שאלי פיניש הוא איציק, אני לא מחברת שום שם לדמות. ואגב, מדובר באחלה שחקנים - גורי אלפי, דני גבע, אפרת בוימולד, ריקי בליך, רוזינה קמבוס ועוד ועוד.

 

אז אם יש מישהו שראה בעבר או רואה בימים אלה, בואו ננסה להבין ביחד: למה?

 

כי לפי כל מדד שאני מוצאת, מדובר פשוט ב"עוד סדרה" - על חברויות בין בנים, על יחסים עם בחורות, על סקס. ובכל זאת אני רואה. לא באדיקות, אבל רואה. נכון אף אחד "לא הבטיח" לי שהולך להיות מעניין, אבל הייתי מצפה ליחס קצת הולם תמורת הזמן שלי. איזו תובנה, איזה סוויץ', איזה משהו עם יותר רגש כשמדובר ביום עצוב בחייו של איציק שמאבד את אימו. שאני ארגיש משהו כשאוכלים לו את החריימה האחרון של אימא. כי מה לעשות, זה לא מגיע.

 

זהו, הוצאתי את זה החוצה. עכשיו אפשר לפתוח את השבוע.

נכתב על ידי , 7/9/2008 09:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מגדלנה ב-21/9/2008 15:19



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)