לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

סוף לסיפור?


שבוע סוף, שישי 21:15, ערוץ 2

 

במסגרת ההיעדרות הארוכה שלי, לא יצא לי לצפות בתוכנית הבכורה של "שבוע סוף". מקורות יודעי דבר בישרו לי שהיה מדובר במזל גדול, יען כי נס פך השמן לא קרה לזכיינית ערוץ 2 רשת, ולהיט לא נולד ולא רקד עם כוכבים.

יחד עם זאת, קשה לי להסתמך על דעתם של אחרים וחוץ מזה כבר מזמן לא צחקתי כמו שצריך, ועל כן החלטתי לצפות בתוכנית בעצמי. ובכן, הדבר הראשון וגם החיובי ביותר שניתן לומר על "שבוע סוף" היא שלא היה נורא ואיום. למעשה, היו רגעים בודדים שבהם ממש צחקתי - למשל כשאורי גוטליב פלש למחשב של אהוד ברק, כשצמד הזקנים מבית האבות בגבעתיים ראיינו את איציק זוהר (שמתם לב שאחת מהנעלים שלו לא היתה שרוכה, בסגנון תלמידי יסודי?), וגם בחצי מהמדריך של עופר שכטר לעשיית סרט שיגיע לאוסקר. האמת היא שגם ריאליטי התחת היה יכול להיות מצחיק אם הוא היה נמשך בדיוק 10 שניות, ואם לא היו משתמשים באותן 10 שניות כפרומו.

בשאר הזמן, ובכן - לא איי איי איי. האכזבה רבה, בעיקר מפני שבמסגרת היח"צ והבאזז יצרו ציפיות גבוהות מדי לפני עליית התוכנית לאוויר. כך, למשל, באחד הראיונות עם שני כהן דיברו על איך יהיה ביום שאחרי, כשכולם יזהו אותה והיא לא תוכל להסתובב ברחוב. איך נאמר בעדינות - תוכל להסתובב באבו אבוה. בוודאי אם אלה הדמויות שימשיכו לתפור לה, מתוך שאיפה הזויה שכולם עכשיו יגידו "סבבה? סבבה" ו"תגיד תגיד".

עוד שלושה שלא ממש מקבלים מה שמגיע להם - רותם אבוהב (תפליקי למלבישה שלך בבקשה), קובי פרג' ודוד קיגלר. למעשה, ל"שבוע סוף" יש רק שלישייה אחת שמובילה אותה קדימה ועוזרת לה להישאר באוויר: אורי גוטליב, עידן אלתרמן ועופר שכטר. כל היתר הם שחקני משנה שלא מצליחים להמריא או להצחיק אלא אם יוצא להם פוקס, או שאחד מהשלושה נמצא במקרה לידם.

בקיצור, על כל חמש דקות מוצלחות יש 10-15 דקות שעמום (אימא שלי טוענת שהזמר יניב קיסר מזכיר לה את קוקו של אסי כהן, אני מסכימה איתה), לא כולל הפרסומות. וככה, כידוע, אי אפשר להחזיק תוכנית. שתי אפשרויות: לרענן את שורות הכותבים, כדי שיהיה מצחיק כל הזמן; או לרענן את הפורמט וליצור עקביות במידה רבה יותר של הצלחה. והכי טוב, כמובן, יהיה לשלב את שני הדברים. על אף הפסימיות – אין הרבה ימי עבודה השבוע – אני אצפה ב"שבוע סוף" גם בשישי הבא. ואם גם אז לא יהיה מוצלח, אני אחזור לראות סרטים, עוד משהו שלא עשיתי כבר מזמן.

 

רייטינג: 17.9% לעומת 22.2% בשבוע שעבר. לדעתי זה עוד ידרדר.

נכתב על ידי , 27/9/2008 00:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-27/9/2008 12:51



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)