לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

לגעת בשחור של הקפה


"פעם בחיים", ראשון 22:45, ערוץ 2

 

על פניו מדובר בקונספט מאוד מעניין: שולחים סלבריטאים מתוקתקים להתמודד עם מציאות שיכולה להיות מאוד לא סימפטית עבורם, לא נוחה, לא מלטפת, לא עושה הנחות – ובמילים אחרות, נטולת ויטמין פי. אלא ש"פעם בחיים" לקחה את הרעיון ועשתה בו מישמש נטול היגיון. היא מחולקת לרצועות רצועות, זוגות זוגות, ומקשה על כל מעקב הגיוני.

וכשאי אפשר לעקוב, גם אי אפשר ליהנות. עד שכבר יש עשר שניות מעניינות, טראח, חותכים אל הזוג הבא. ולא, זה לא שהזדקנתי ואני כבר לא זוכרת איך זה עובד ב-MTV. זוכרת יופי וגם אוהבת קליפיות. אבל קליפיות זה לקליפים, לא לתוכניות עלק-דוקומנטריות. היה אפשר להפיק לקחים מהעונות הראשונה והשנייה, וזה הראשון שבהם. כי נניח, רק נניח, שהרצועות האלה מתאימות לפלטפורמה נטולת פרסומות כמו הלוויין (שם כל עונה של הסדרה משודרת לראשונה), זה לא אומר שזה מתאים גם לפלטפורמה שמציע ערוץ 2. לא רק שרצועת הפרסומות הורסת, גם השיבוץ המאוחר אוף-פריים מקשה על הצפייה. היה שווה לעשות מאמץ ולערוך את התוכנית קצת אחרת.

למי שבכל זאת שוקל להצטרף לצפייה בשבוע הבא, אפשר לספר שבפרק הנוכחי לא קרה כמעט כלום, מלבד הצגת המשתתפים. הנה תקציר:

הזוג: גידי גוב וגיל ריבה

אתר ההתרחשות: המתחם של טיוהר, קוסטה ריקה

תובנה ראשית: "עד לפני כמה ימים הייתי בטוח שנוסעים לסרי לנקה... קשה לי עם אנשים שאוטומטית מחייכים אליי. זה מעלה לי את רמת העצבים ל-12" (גידי)

תובנה משנית: "אנשים מאושרים נראים לי מסוכנים, לא הייתי מתחבר איתם" (גיל)

 

הזוג: מיטל דוהן ומורן אטיאס

אתר ההתרחשות: סביבתו של אוליגרך, מוסקבה

תובנה ראשית: "אני ישנה ערומה" (מיטל)

תובנה משנית: "אני מקווה שנישן ביחד" (מורן)

(וכל זה התחיל אחרי שמורן שאלה את מיטל האם היא ישנה באלכסון)

 

הזוג: רותם אבוהב ודב נבון

אתר ההתרחשות: משטרת ישראל

תובנה ראשית: "מעניין אותי לגעת בשחור של הקפה... כל הדרמות וכל הסיפורים נמצאים שם" (דב'לה)

תובנה משנית: "זה מלחיץ אותי. אני בן אדם פחדן" (רותם")

 

הזוג: חנה לסלאו ורנא רסלאן

אתר ההתרחשות: שבט אל עזזמה, רמת בקע, הנגב

תובנה ראשית: "איפה אני אתקע את התקע של הפן? בתחת של הגמל אין" (חנה)

תובנה משנית: "תיזהרי עם הדיבורים האלה" (רנא, אחרי שחנה מזכירה סקס)

 

הזוג: גורי אלפי וליאור שליין

אתר ההתרחשות: קלייד ריבר, הקוטב הצפוני

תובנה ראשית: "אני מפחד מהלהיות לבד, מאיך שארגיש עם זה" (גורי)

תובנה משנית: גורי הוא חתיכת יצור משפחתי דביק.

 

סיכום ביניים: גידי וגיל נראים הכי מעניינים, חנה ורנא יכולות להפתיע, מיטל ומורן זה לגברים בלבד.

 

רייטינג: 18.1%, מקום שלישי בדירוג היומי.

נכתב על ידי , 6/10/2008 08:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-6/10/2008 19:47



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)