לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

עוברת לפרסומות


 

אני יוצאת לחופשה קצרה.

 

תהיו טובים, ותראו "גבעת חלפון" ביום העצמאות.

 

אפשר גם לכתוב לי מה הפסדתי כשלא הייתי כאן.

 

 

("טינופת" עם דנה מודן ואסף אמדורסקי - כמעט רימייק של "יחסים מסוכנים". ודנה אפילו לא החליפה את הלק השחור בציפורניים!)

 

 

להתראות בקרוב!

נכתב על ידי , 27/4/2009 00:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-7/5/2009 21:37
 



מרגול ואני


 

בסיום "שיחת נפש" עם מרגלית צנעני (חמישי בערב ובלילה), שאבה אימי מושגים מעולמה של הבוסית שלי, ושאלה: נו, אז איזה דברים חדשים למדת עליה?

 

אני לא צופה בטלוויזיה בשביל לראות דברים חדשים. לא רק, בכל אופן.

 

ובכל זאת הייתה לי תשובה מיידית:

 

קודם כל, למדתי ששיש לנו אותה טרמינולוגיה, ושגם היא בדיוק כמוני לא אוהבת את "המתעלפות" - אלה הרכות והעדינות, שהפסדן הוא ניצחונן, גברים קונים את העדינות שלהן ועושים מה שהן רוצות, כך שבסופו של יום הן מרוויחות יותר מאיתנו, בעלות הדעה והשכל. קצת מבאס, קצת מעורר קנאה.

 

ושנית, למדתי שאני בעצם דומה למרגול בעוד הרבה דברים. רק לא בבכי המתפרק (אבל יופי של סיפור על אימא שלה שהלכה להלווייה רק כדי לבכות קצת ולשחרר).

 

וחוץ מזה, הייתי שמחה לעוד חצי שעה איתה.

 

* * * * * * * *

 

עוד טלוויזיה? ארבעה פרקים של "חשופים", שני פרקים של "סקס והעיר הגדולה", שלושה פרקים של "24", ו"הישרדות" אחת שלא התפעלתי ממנה. מישהו יודע מה התירוץ של גבי לזה שהוא אף פעם לא בסביבה, ואיך זה שבכל זאת הוא ונטלי עדיין ביחד? (רק אל תגידו לי כסף).

 

לגבי ויק מאקי ו"המגן", סדרה ליודעי ח"ן בלבד - אני מקליטה את כל הפרקים. יום אחד גם יהיה לי זמן לראות אותם, ולברר מה אני מפסידה כשאני לא רואה את "ילדי האנרכיה".

נכתב על ידי , 26/4/2009 02:32  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss kitty fantastico ב-27/4/2009 21:13
 



24/7


ערוץ המוזיקה 24 עבר לידי זכיינית ערוץ 2 קשת בינואר 2009. כעבור חודשיים בלבד, עם עליית "האח הגדול VIP", הוא עשה את הקפיצה הגדולה שלו. מערוץ נישה נידח שבקושי מצליח למשוך אפילו את מעריצי יואב קוטנר, הפך הערוץ לשם מותג כמעט בכל בית, והאולפן השקוף שלו הפך לאחת הפעילויות המועדפות והמובילות בחול המועד פסח.

 

זמרי כל המדינה התפקדו בזה אחר זה. אילנה דיין אירחה את ריטה, מרגול וגל אוחובסקי עשו שמח, גם סאבלימינל נהנה, ובאופן כללי, כולם הבינו את הפוטנציאל, וקבעו לעצמם תור להופעה על הבמה שמחוץ לאולפן. מדי פעם שודרו גם וידיאו קליפים, אבל זה היה הצד הפחות חשוב.

 

קשת מחזיקה בכ-45% ממניות ערוץ המוזיקה, בעוד 55% מהמניות הנותרות נמצאות בידי קבוצת מימד. עם זאת, ברור לגמרי מי נותן את הטון: המנכ"ל מטעם מימד חופף החוצה, ובמקומו הגיע סמנכ"ל השיווק של קשת, צביקה ליבליך. גם אם מדובר במינוי זמני, אותותיו כבר ניכרים.

 

האולפן השקוף החל את דרכו – שתימשך עד אחרי יום העצמאות – ב-24 במרץ ב-23:00 בלילה, כלומר מייד לאחר תום שידור "האח הגדול VIP" בערוץ 2. באותו ערב וגם בשבועות שלאחר מכן התארחו בו המודחים מעונת ה-VIP, מייד לאחר הדחתם. בערב ההשקה זה הביא לערוץ ל-12.6% רייטינג - אטרקטיביות גדולה למפרסמים, ופדיחה לא קטנה למהדורת החדשות של ערוץ 10, שמגרדת את הנתון הזה מלמטה.

 

בנוסף, במהלך כל שידור עונת "האח הגדול VIP" שודרו בערוץ 24 שיריהם של מחצית ממשתתפי התוכנית – כפי שבוצעו על ידם בזמן שהותם בבית. זוכת העונה הרגילה של "האח הגדול" הובילה יום שידורים באולפן השקוף (לא לבד, כמובן), ובאופן כללי מדובר היה בתוכנית הישראלית עם הכי הרבה ערוצי שידור במקביל – 2, 22, 24 ו-4 (אז ביפ).

 

העובדה ש"האח" נגמר לא גרעה מהחיבור בין קשת ל-24. להפך: הזכיינית ניצלה חלק ניכר מזמן הפרומואים שלה בערוץ 2 על מנת לקדם את שידורי ערוץ 24 שהתקיימו במקביל. במילים אחרות, החברה האם ויתרה במכוון על אחוז מסוים מהצופים שלה, לטובת החברה הבת - מתוך החלטה אסטרטגית לטפח את הילדה החדשה.

 

במקביל, היא ממשיכה לנסות לחסוך כסף, ולערבב בין כל האמצעים העומדים לרשותה: אתמול בלילה למשל אפשר היה למצוא ב-24 את חברי "טינופת" (כמה הם כבר עולים?), ולפי הקורא NFS בשישי הגיעו חברי "מהדורה מוגבלת", תוכנית שמשודרת בדרך כלל בערוץ ביפ, גם הוא בבעלות קשת.

 

ובמילים אחרות: יש לנו פה עסק עם קונגלומרט. קשת באמת עושה את הטלוויזיה הטובה בישראל, והיא עושה אותה בכל מקום שזה מתאפשר. מוזיקאי ישראל – אולי חוץ מיזהר אשדות, שמחובר לקוטנר – צריכים לשמוח. גם אם במישור הישיר הם לא מקבלים את הכסף שבו הם מעוניינים, חשיפה כזו הם לא קיבלו מזמן (אלא אם הם התגרשו והתראיינו לסרט עלק-דוקומנטרי).

נכתב על ידי , 24/4/2009 01:54  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-9/5/2009 13:26
 



לדף הבא
דפים:  

206,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)