לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Girl Next Door


כנסו..תגיבו..מה שתרצוD:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

"שוב מרגיש אחר.."


אז כמו בפוסט הקודם, החיים ממשיכים..

עוד יום התווסף לימים הריקים בלעדיו..

ממשיכה לאהוב,ממשיכה להתגעגע,אבל יודעת בפנים שזה יותר טוב ככה.:]

אין לי ממש כוח לפוסט רציני.

סתם עידכנתי.

אם יהיה משהו מעניין אני יעדכן.

עד אז,

יום טוב לכולם.

\

 

תמונה שלי,הילה היפה שלי ערכה.

 

 

נכתב על ידי mrs.potato , 21/11/2007 17:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים ממשיכים..גם אם זה לא נראה ככה..


לפני שבועיים שנפרדת ממני..הייתי גמורה..לא יצאתי מהבית..לא דיברתי עם חברות שלי..הרחקתי את כל המשפחה שלי ממני..שלא נדבר על ידידים..לא רציתי כלום..רציתי אותך..רק אותך..רציתי שנחזור להיות רק אתה,ואני.

רציתי למות..לקחת את עצמי ולהתאבד,פשוט ככה..לא רציתי לחיות..חשבתי שלא שווה לי בכלל לחיות,בלעדיך.

יום אחרי יום הייתי נשברת מחדש,מהמילים הפוגעות שלך,גם אם לא בכוונה..מההדגשות הברורות שלך של "אני לא רוצה לחזור סיון!" וכל פעם הייתי כל כך בוכה מהמשפט הזה,והייתי מסתכלת במראה ואומרת לעצמי שאני פשוט הילדה הכי אפסית..הכי מגעילה שקיימת..שכלכך פגעתי בך שאתה אפילו לא יכול להסתכל עליי..

עברו שבועיים..ועכשיו שאני מסתכלת על זה..אני רואה שלא נפרדת בגלל זה, כי פעם כבר נפרדת בגלל זה (זה מה שאמרת לפחות,לא יודעת כבר) ואז חזרת אליי, והיינו עוד חודש יחד..עכשיו נפרדת מסיבה אחרת..לא יודעת מה היא..האמת?אני כבר לא חושבת שאני רוצה לדעת..

אולי בגלל שאני ילדה קטנה,אולי בגלל שאני גורמת לך לקנאות,יכולות להיות מיליון סיבות..לא משנה לי כלכך..אני את המרדף אחריך הפסקתי..קח את זה כ"את לא אוהבת אותי" קח את זה כ"תפסת עליי תחת" קח את זה איך שאתה רוצה..אני לא חושבת שמגיע לי לסבול כל כך בגלל מישהו..מצטערת..

ויודע מה? אם יש משהו שמעודד אותי בקטעים שעשיתי לך, שלמדתי..למדתי המון..ובכלל מהקשר הזה..כלכך הרבה לקחים..

אתמול, החלטת שאתה לא רוצה שנדבר יותר, הסכמתי..ואני לא מצטערת שהסכמתי..

דיברת מגעיל,קיללת,ירדת עליי..אבל כמה שאתה מתנהג יותר מגעיל,

ככה הכי יהיה קל לשכוח ולהמשיך לחיות, אולי אתה אפילו מתנהג ככה בכוונה..מי יודע..רק אתה..

אבל זהו.

ואולי אמא לא צדקה,כי לא חזרנו..אבל כבר מעכשיו אני יודעת שהיא צדקה שהיא אמרה שיהיה טוב..כי בקרוב יהיה,אני מרגישה..ושוב,גם אם זה יהיה בלעדיך..וגם אם זה אתך.

 

בשבועיים האלה:

לא התנשקנו כמעט,לא צחקנו באמת,לא הייתה לנו שיחה אחת טובה בטלפון,איבדת את השרשרת שלנו,הוא לא בכה לידי, אני התפרקתי לידו,התחבקנו,יצאנו לאכול,אכלנו סלט:],בכיתי בערך מיליון פעם,נסעתי אליו,הוא התעצבן,כתבתי לו 3 מכתבים,לא קיבלתי אפילו אחד,אכלנו פיצה יחד,שמענו מוזיקה,הוא היה שמח, אני זייפתי חיוכים.

 

אז אולי אחת ההבטחות שלנו לעולם לא תתגשם..להיות יחד לנצח...אולי כן..רק הגורל יגיד.

 


אופטימיות..רק קצת..

נכתב על ידי mrs.potato , 20/11/2007 13:22  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ירידה..עלייה..ירידה..


טוב אז,אתמול היה תיכנון מסויים שבר תבוא אליי ונעלה יחד לזיכרון לראות חברים..

 

לפני שהיא באה היה לי ממש ריב עם דין והחלטתי שאני חייבת לכתוב לו על דף פעם אחת את כל מה שאני מרגישה וככה קצת להוריד ממני כאב..כי תמיד שאנחנו מדברים במסנג'ר או בטלפון כל אחד נשבר באמצע והולך..

אז פשוט הכנתי מכתב,ונסעתי אליו בלי לומר לו לפני..הוא לא אהב את הרעיון,והוא החזיר אותי הביתה..בדרך ממש התפרקתי..לא יכלתי..הגענו לקיסריה,והתחלנו להסתובב..ולאט לאט נרגעתי ובאמת היה ממש נחמד,בר עדיין לא הגיעה..אז הלכנו לאג'נדה,כי שתינו היינו רעבים מתים..לקחנו טייק אווי ונסענו לפארק...ישבנו שם ובאמת היה ממש נחמד..ולא הייתה שום מתיחות..הגיעו עוד כמה אנשים לפארק וישבו איתנו,השעה כבר הייתה 12 וחצי אז דין הלך..וזהו..היה ממש נחמד..קצת זמן יחד..וזהו..

ואני חייבת לומר,שחשבתי עם עצמי..ואני באמת לא רואה את עצמי ממשיכה עם מישהו שהוא לא דין..

וככה זה יישאר.

מקווה שיהיה טוב.

וגם אם זה יהיה בדרך שלא נהיה יחד,אני כן רוצה לשמור איתו על קשר.

 

ואם אתה קורא פה,אני רוצה שתדע שהיה לי כיף אתך..כמו תמיד.

ו..כרגיל..שאני אוהבת אותך..בולי קטן.

נכתב על ידי mrs.potato , 18/11/2007 23:15  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  mrs.potato

בת: 31

ICQ: 221045333 

תמונה




848
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.potato אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.potato ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)