לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכתיבה משחררת


© Picture- Danielle & Ziv

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347206002 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

הייתי מוכנה לנשק אותך עד שהשמים יורידו גשם של סוכריות


La Roux - I'm Not Your Toy


 

אני שונאת את זה שאת הופכת את זה לאשמתי. כאילו עכשיו אני לא בסדר... ובחיי שאני לא יודעת, לא מבינה מה את רוצה, איך אני אמורה? את לא מסיימת משפטים.

 

אני מנסה בכל כוחי להבין אותך, להיות קשובה לרצונות שלך, לראות בך קצת מעבר. לעזאזל, רציתי להודות בזה בפומבי, היית מוכנה לנשק אותך ושכולם יסתכלו עד שהשמים יורידו גשם של סוכריות. אבל כל מה שאת מראה לי זה שלא משנה כמה אני אוהבת אותך את לא מחזירה לי את אותה הקרבה. את לא נפתחת אפילו כשאנחנו מדברות בטלפון ואת לא צריכה להסתכל לי בעיניים. את לא מוכנה להוריד קצת את השריון ולפרק כמה אבנים מהחומה ועד אתמול גם לא הודית בזה שאת מפחדת לדבר איתי. אם לא תרגישי איתי בטוחה אז עם מי? על איזו כתף תבואי לבכות אם לא על שלי? למי תגלי סודות שלא סיפרת? זאת המשמעות של זוג, תמיכה, משהו צמוד שעובר איתך את התלעות והמסעות גם למקומות המסוכנים והמפחידים ביותר, לצאת מהארון בבית הספר למשל.

 

וזה לא הוגן, לא הוגן שאת נותנת לי לאהוב רק חלקים ממך, לאהוב מישהו שלא באמת קיים. בדיוק במקומות האלה אני נופלת. אני מראה לך את כל מי שאני, כל מה שיש לי להציע ולגזול. כל מה שכרוך בלאהוב אותי ואילו את משאירה את זה בגדר אפשרות וחידה.

 

אני נכה רגשית ולא רציתי שתרגישי שאין לך מושג מה עובר עלי, אז עשיתי כמיטב יכולתי לתת לך תחושה שאת בראש שלי, שתדעי איך אני מרגישה. אבל אני מזהירה אותך, עשיתי את הטעות הזאת כבר, אני ילדה גדולה ולמדתי ממנה. אני לא אתן לאף אחד לשבור אותי לרסיסים בלי שהוא יראה אותה רמת פגיעות ונכונות.

 

את רוצה להיות איתי, להחזיק בי אבל לא לקדם את זה לשום מקום, אני אומרת לך עכשיו שמהר מאוד אני אחנק ואעוף כמה שיותר מהר. בגלל זה הצעתי לך להוריד את הקצב עכשיו, כי נראה שאת זאת שלא מסתדרת עם זה, ובדרך כלל כשאני נחנקת אני לא חוזרת למקום שעשה לי רע. אל תאשימי אותי, אל תהפכי את זה למשהו שזה לא. את פשוט צריכה לברר עם עצמך כמה את אוהבת אותי, כמה את רוצה להיות איתי וכמה את מוכנה להקריב. זה הרבה פחות כואב כשאתה יודע שהבן אדם השני יכבד את זה כמוך, אבל בשביל זה צריך להאמין. את לא צריכה להאמין שאני אוהבת, שאכפת לי, שאני רוצה אותך שלי, כי גם אני עדיין לא מאמינה שאת מרגישה את כל הדברים האלה לגביי, את רק צריכה להאמין שאני דואגת לך. ואם זה משהו שאת לא יכולה לעשות אז אולי עשינו טעות, אני בהחלט מעדיפה שיכאב לי עכשיו בגלל שאת אוהבת אותי אבל מצילחה להפתח מאשר שאני אתאהב בך ואז אני אגלה שאת לא קיימת.

 

DanDan ציפור תמיד תעוף למקום חם יותר

נכתב על ידי , 19/9/2009 15:04  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rain\\Es™ ב-23/9/2009 18:32



45,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanDan™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanDan™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)