לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכתיבה משחררת


© Picture- Danielle & Ziv

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347206002 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

פוסטתמונות!!!-גדול ביותר!!! מומלץ ביותר!!!


מרסדס בנד - המשביר

אז ככה, מעייני הידועה בכינוי טאשה צילמה מלא תמונות שלנו בעיר, אני לא ממש זוכרת ממתי אבל אני זוכרת שהיה כיף לאללה כמו תמיד. אז קבלו פוסטנומות!D=

(כרגיל- העבירו את החץ על התמונה ושם הדמויות הפועלות יתגלה)
מעייני

 

בועז כפרות

טאשה שוב

איזה יפות...
טאשה ועמיתי

קיילה

אני ושלומי

בעודי מתלוננת לסטינג (AK נועם) שאין לי כינוי אבא שלי זועק אלי מהמטבח "פיצי בואי לעזור רגע" (או משהו בסגנון) ונועם החליטה שהכינוי שלי יהיה פיצי! ושרועי חייבת לקרוא לי פיצי, הסיפור התגלגל ועכשיו סטיגנ וטאשה קוראות לי פיצי, קועי קורא לי פיצה ואני קוראת לרועי פיציD=
פיציXD

כן, כן, דפקו לנו בוק...
אני ושלומי

את זאת אני אוהבת(L)
אני ושלומי

פוזה של דוגמנות משהוXD
אני ושלומי

 

שלומי לא ממש מאופס בחיבוק הזה...
שלומי מחבק אותי

 

כן אני כנראה ניסיתי לעשות משהו עם רועי אבל הוא לא משהו שיתף פעולה... פיצי נראה לי מרוכז בשיט
אני ורועיקוש


אני ומיכאל

אני ושלומי

אני סרסורית! נראה כאילו אני תופסת לאלישע בתחת כי הוא גונח כמו בתולה...><
אלישע- אני-שלומי

שלומי ואני- כן אני מתה עליו!

קושקושים!
אלישע ומעיין- שלדעתי נועדו לחיות ביחד...

כמה רומנטי רוקדים בין האשפטות של העיר וואלס צמוד...(?!)
אני ושלומי רוקדים^^

אני מחבקת את אריאל

יש עוד כמה תמונות חמודות שאני לא מצילח להעלות- מצטערת. בינתיים הסופ"ש הזה עושה לי טוב. פשוט פתתי איך שאנחנו חיים מסופ"ש לסופ"ש, שבוע לשבוע... פירוט אולי אני יערוך יותר מאוחר. יום יפהפה.

 

DanDan חיוך אמיתי

נכתב על ידי , 17/10/2009 14:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rain\\Es™ ב-17/10/2009 16:15



45,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanDan™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanDan™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)