לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכתיבה משחררת


© Picture- Danielle & Ziv

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347206002 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

יש לי הזדמנות שניה


לי בירן - מציאות שונה

'איזו רווחה, לנשום עמוק, הגל הגדול עבר. לא יכולנו להוריד את הראש הפעם, עמדנו זקופים וחטפנו את ההלם בפנים.'

 

אני מרגישה שכל החיוניות חזרה לי לגוף, אני בשליטה על החיים שלי, אני מבינה, אני נושמת שוב, אני מתעוררת למציאות שונה. יש דברים ששווה להלחם עליהם עד הסוף המר, כאב ודמעות שוות את זה. במלחמה על המציאות שלי יש רק מפסידים. כן ייקח לי עוד זמן לסלוח, אני שמחה שהיא ביקשה סליחה שהיא הודתה שהיא טועה. כי עברתי הרבה, כי הייתה לי ילדות לא קלה, אני רוצה לרוץ קדימה עם כל מה שיש לי ונמאס לי מהענפים הסבוכים שרק מעכבים אותי.

המלחמה הייתה על החיים שלי, שרע לי אצל אמא כי יש לה משפחה שאני מרגישה שלא קשורה אלי. שהיא לא רואה איזה בת יש לה וכמה החיים שלה קלים יותר כי אני יודעת לדאוג לעצמי.

התוצאה המלחמה, או לפחות המערכה הראשונה, דברים משתנים קיבלתי סליחה אמיתית. היא לא יכלה בקושי להסתכל לי בעיניים ואמרה את זה מהר, נעגה לא נגעה לי בכתף ואז ידעתי שזה אמיתי. ידעתי שכואב לה שהיא עשתה לי רע. מעכשיו הם ינסו להביא אותי לבית הספר, הם ינסו להפוך את הבית יותר נגיש לחברים שלי, יהיה דגש על משפחה, אני עושה הליקס (זה כמובן סימבולי) כנראה בקרוב גם סייד ובתור בונוס גיא קנה לי דיסק של ליבי מה שהראה לי פתאום, שאולי הם כן מכירים אותי...

אחרי שדיברתי עם אבא  שלי אני רואה הכל יותר ברור, זהו, יש סדרי עולם.

 

ואני ממש מרגישה שזה מתחיל מחדש, יש לי הזדמנות שניה. אביב כנראה יבוא, רועי על המסך של המחשב שלי ואני מחייכת כי זה בידיים שלי. מבינים אותי. כי אם זה יסתדר החיים שלי יתחילו לקבל צורה קבועה, בית ספר ממקומו לא זז, יש לי כל מה שאני צריכה, אני יודעת מי אני ומה אני רוצה.

 

DanDan בואו נקווה שזה ימשיך באותו  מסלול

נכתב על ידי , 20/10/2009 20:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanDan™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanDan™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)