לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכתיבה משחררת


© Picture- Danielle & Ziv

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347206002 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

מתגעגעת


Ashlee Simpson - Pieces Of Me

 

ראיתי את עידו לפני כמה זמן ופתאום הזיכרון של היום הזה הכה בי.

כל היום ישבנו ודיברנו לבד, שמש האירה מבין העננים בקושי ואווירה שקטה הייתה על בית הספר. הוא אמר את המילים הנכונות, דיברנו בלי הפסקה, כל רגע צוחקים. הרגשתי איך הוא מקשיב לי, איך כל כולו שם בשבילי ולא יכולנו להוריד אחד מהשניה את הידיים. וזה היה יפה, כי זה לא היה מיני, זה לא היה קשור לסקס או פיזיות, זה היה קשור לרצון במגע, לניסיון להיות כמה שיותר קרוב.

 

ואני מתגעגעת לזה עכשיו, לידיד הכי טוב.

 

למה שהיה לי עם סטס לפני שהיו לי רגשות אליו, שלא יכולנו להפסיק לדבר או לרצות לשמוע ולראות אחד את השניה כי רק אנחנו הבנו, זה מן קשר כזה שרק שני אנשים בתוכו, רק שניהם מבינים, ומה שמחבר בניהם זה לא אהבה רומנטית, אלא אהבה לבן אדם עצמו, למה שהוא ודאגה לו. כל כך קשה לי להסביר את ההבדל כי הוא באמת דק.

 

אני רוצה שוב ידיד כזה, ידיד שהוא החבר הכי טוב.

 

לא מה שיש לי עם גילעד, זאת אהבה מסוג אחר, זאת משפחה. הוא מגונן עלי כמו אחותו ואני אוהבת אותו כמו אח. אין יותר מידי קשר של חברות, זה באמת מרגיש לי כמו קשר של משפחה ואני אסירת תודה עליו ועל זה שהוא חלק מהחיים שלי אבל זה לא אותו דבר. אני יודעת שזה אולי אגואיסטי לרצות עוד, עוד חוץ מכל השפע שיש לי, אבל זה באמת חסר לי...

 

אני רוצה ידיד שאפשר לדבר איתו על בנות, שאפשר לדבר איתו על בנים. שיש לו חברים וידידות אבל הקשר שלנו מיוחד, כי אנחנו מכירים אחד את השניה. ידיד שיצחיק אותי ושיצחק ממני, גם אם אני לא מנסה להצחיק וזה כי אני סתומה לפעמים. חבר שיוכל לבלות איתי יום שלם בלי לעשות כלום ולרגיש כאילו זה היה היום הכי משמעותי בחודש האחרון. חבר שיכיר אותי ושיתן לי להכיר אותו, שלא יהיה איתו שקט...

 

אני רוצה ידיד שלא יתאהב בי.

 

אני חושבת שמתחיל להיות לי שר כזה עם מאי, אבל עדיין, לא בדיוק

אני רוצה חתיכות  מהחיים הקודמים שלי

 

DanDan מרוצה ממה שיש עכשיו, עדיין לא יכולה למנוע מעצמי להסתכל לאחור

נכתב על ידי , 9/12/2009 20:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanDan™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanDan™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)