לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכתיבה משחררת


© Picture- Danielle & Ziv

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347206002 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

חשבתי, תארתי, העלתי, ראיתי, הרהרתי, זכרתי.


 

לא חשבתי שאני עוד אבכה.

לא תארתי שיש עוד משהו שיכול לקראת לי עכשיו.

לא העלתי על דעתי שבתוך כל הרגשות הכל כך מרגשים האלה זה יוכל להציף אותי שוב.

 

האם יכול להיות שזה רק מרחק? האם יכול להיות שלא משנה מה אני יעשה זה יהיה אותו הסיפור? האם יכול להיות שאם אני אראה אותך שוב אני ארגיש את הצורך לברוח?

 

לא ראיתי שזה עדיין קיים.

לא הרהרתי  בך אפילו, לא ברמה כמו פעם.

לא זכרתי כמה כאב זה מביא, כמה הדבר המסויים הזה צובט, כשהוא מכיל את כל מה שאני לא מסוגלת להתמודד איתו.

 

אני יציבה יותר, אני יודעת כי רק דמעה אחת ירדה, זלגה לאיטה במורד לחי חלקה. כי אני לא מרשה לעצמי לחזור על כך בראשי. ובכל זאת, חזקה או לא, עדיין מתמוססת, עשוייה מסוכר תחת הגשם הזועף.

 

אבל איך זה קורה תסבירו לי?! בבקשה... הראש לי לא מוכן לקבל קיום ללא סיבה ואת הקיום של זה, את זה אני לא מבינה. אני מרגישה שמישהו שפך דלי על האש שבערה לפני רגעים ספורים והשאיר אותה לגחלים לוחשות. אני רוצה בזה, אני רוצה בזה אחרת לא הייתי מקריבה, מקריבה משהו שלא ניתן למצוא לעיתים קרובות אבל זה פשוט, ערער אותי. לא הדבר עצמו, אלא הרגשות שהוא סחף איתו.

 

עריכה:

למי מצלצלים לבכות בשעה כזאת? והאם לבכות?

DanDan כאב הוא משהו שאני לא מסוגלת לפענח, לא לפחות את הנוסחא להפסקתו.

נכתב על ידי , 13/12/2009 22:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rain\\Es™ ב-15/12/2009 13:39



45,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanDan™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanDan™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)