לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכתיבה משחררת


© Picture- Danielle & Ziv

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347206002 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

אני שמחה שדיברת


 

אך פעם לא באמת דיברנו על זה. מאז מה שהיה עם ההורים שלך והתוודעתי לחלק הזה בילדות שלך ובאופי שלהם נהייתי יותר סקרנית וכמובן רגועה יותר בקשר ליציאה שלי מהארון (אם תהיה כזאת).

היום פשוט דיברת על זה, פשוט, פשוט ככה.

באתי לבקר אותך בעבודה, באוניברסיטה, הקשבתי קצת לשיעור שלך והיה די נחמד לראות את אבא שלי עומד ומדבר ואיך מאה איש יושבים מקשיבים ומסכמים. אחרי השיעור ישבנו לאכול בקפיטריה. מדיבור לדיבור על הביקור אצלם היום בערב ומדיבור לדיבור על העבודה שלך הגענו לדבר עליהם, ההורים שלך, אני לא ממש זוכרת או מבינה איך הגענו ספציפית לנושאים הלאה אבל הגענו.

אני לא מבינה למה אבל אתה חושב שהם הורים טובים, יחסית, הכל יחסי בחיים, שהם גאים בך. שבשבילם תרבות זה ערך מהגבוה שבגבוהים, וזה שאתה מרצה באוניברסיטה זה כמו שהורה תמיד חולם שהילד שלו יהיה רופא או עורך דין. מאז שהוחלט, או נודע שספרות יהיה מקצוע בשבילך הם תמכו עד הסוף. אמרת גם שאתה אומנם מיידע אותם על דברים ומדבר איתם זה ברור שהם לא משתפים באותה מידה, להם זה הרבה יותר קשה.

הכי הדהים אותי שדיברת על הילדות, שדיברת על אבא שלך בילדות. זה התחיל בזה שאמרת שאבא שלך כל כך התעצבן כשקנית בושם מדמי הכיס שלך ועבר לזה שאמרת שהוא התעצבן מכל דבר "הומואי" שהוצאת עליו את הכסף שלך. דיברת על מקרה מסוים שקנית מכנס בורדו והוא פשוט התפוצץ, "איזה ריב זה היה".

התרגשתי, עד עמקי נשמתי, שמחתי כל כך לשמוע אותך מדבר איתי על זה ואפילו לא עוצר את עצמך או ממעיט במילים. אני יודעת שאתה אוהב לשמוע את עצמך מדבר ושאתה עצמך נהנה לדבר אבל זה היה משהו אחר. אני יודעת שאתה אוהב אותי, אני יודעת שאני הדבר הכי חשוב לך בחיים, אני יודעת, אני הילדה היחידה שלך. אבל בכל זאת אתה לא באמת מתעניין בחיים שלי, הוכחת את זה פעמים רבות ולכן גם אם אנחנו מכירים אחד את השניה אנחנו לא באמת מדברים על החיים האישיים, לא שלי לפחות ולא על הילדות שלך.

אז אני שמחה שדיברנו, שדיברת.

 

DanDan אני הילדה היחידה שלך=]

נכתב על ידי , 15/12/2009 19:17  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אופוריה. ב-17/12/2009 19:10



45,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanDan™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanDan™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)