לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכתיבה משחררת


© Picture- Danielle & Ziv

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347206002 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

חסר פואנטה


אני חולה, ואללה יופי, אני חולה, שוב, רק לפני שבועיים הייתי חולה והנה, שוב!

נועם: "המערכת החיסונית שלך אפילו יותר חלשה משלי!" (כן, אפשר היה לשמוע את החיוך עד לקו השני של הטלפון). כידוע לנועם יש מערכת חיסונית של אפרוח! רק יורדת עליה טיפת גשם והיא בבית עם 40 מעלות חום, או שסתם יש לה אירועי מוח והיא נשארת בבית לשבוע. (אוהבים אותך נועם).

אני לא ממש יודעת ממה זה נובע -המערכת החיסונית הרעועה שלי- בזמן האחרון אני ממש מתפרקת. כל מכה קטנה משאירה עלי סימנים סגולים ובסך הכל אני מושפעת הרבה יותר בקלות (פיזית). כנראה שזה בגלל שאני לא לוקחת כדורים, אבל למי יש כוח לתוספי ברזל האלה? מספיק לי קפה כל בוקר אני לא צריכה כדור בטעם אבק כדי להרוס לי את ההשקמה.

תודות למחלה שמכה בי, במקום לשבת בבית הריק של מעיין, לצפות בגשם ולראות סרטים אהובים אני יושבת בבית מול שידורים חוזרים של שידורים חוזרים (שכבר ראיתי) ולא נותר לי מה לעשות חוץ מלחשוב. לא חיובי, לא חיובי בכלל... אני ממש לא יודעת מה עובר עלי, אין לי מושג איך אני מרגישה, הכל יותר מידי מסובך ובמקום לנוח מהמחשבות אני תקועה איתן.

רגשות לבחור רצון להיות עם בחורה. ?Does it make any sense? Do I make any sanse

 

מבולבלת עד מאוד, משתעלת עד מחר, מתגעגעת למעיין ונועם וממש אבל ממש לא מחכה להגיש סצנה מלאה ביום שלישי.

נ.ב.

כל פעם שאני עוברת ליד מראה בבית בא לי להקיא-בדיוק היום הזונה (גיא) גמר את המרק עוף-כל פעם שאני עוברת ליד מראה בא לי להקיא

 

DanDan שמישהו יביא לי סרטים איכותיים; אמלי, שיקאגו, ווסאבי, חרשתי כבר על כל דיסני 20 פעם

נכתב על ידי , 18/12/2009 18:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rain\\Es™ ב-19/12/2009 20:09



45,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanDan™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanDan™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)